Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som rubriken lyder. Vad heter den här väskan? Älskar tofsen. Är enligt utsago äkta men ingen vet modellen. Storlek ca 22*14cm.
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Malin_L
·
Skola & Jobb Vad har ni för skor när ni jobbar? Gympadojor, stålhättor, tofflor eller något helt annat? I vilken miljö jobbar ni? Själv behöver jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 886
Senast: Mimmimamma
·
Kropp & Själ Pga smärta (fysisk) är jag sjukskriven i några månader, och håller på att bli helt knäpp av att inte kunna jobba. Jag behöver alltså... 2
Svar
21
· Visningar
1 476
Senast: skerper
·
IT & mobiler Någon som kan berätta för mig hur man får datorns platsangivelser att fatta att jag inte sitter i Malmö? Vissa platsfunktioner tror...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: ptr
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 154
Senast: BusBarro
·
Kropp & Själ Jag blev illa berörd av artiklarna, utan att ens ha genomgått en abort själv. Så många etiska frågor som jag tyckte belystes bra. Att... 24 25 26
Svar
502
· Visningar
23 403
Senast: Badger
·
Äldre I måndags morse fick jag en kallelse till ett läkarbesök. Brevet låg i brevlådan när jag gick ut för att hämta morgontidningen. När jag...
Svar
3
· Visningar
442
Kropp & Själ .. med hypnagoga och hypnopompa hallucinationer. Är det någon här på Buke som drabbas av det ibland? Jag har för mig att jag skrev en... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 934
Senast: Milosari
·
Äldre Jag kommer befinna mig där och fota flygfän! Om någon annan bukefalist är där så säg hej
Svar
19
· Visningar
1 038
Senast: Tranan
·
Hemmet Källarens väggar skall målas. Golvet är snygga fräscha klinkers i varmbeige persikoaktig ton, men jag har svårt för att bestämma mig åt...
Svar
1
· Visningar
472
Äldre Har en lite udda fråga till er som har Storytel. Har ni fått mail med tex. rekommendationer baserat på böcker ni lyssnat på...
Svar
10
· Visningar
743
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Var nästa stad att drabbas av terror och död. Tankarna går till de drabbade. Det är ju en stor turistort och gissar det också finns... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 506
Äldre Är hos en kompis och vi pratar om hennes våldsamma nedsupna as till ex. Två gånger har hon kommit hem och saker har varit flyttade eller...
Svar
16
· Visningar
3 749
Senast: Hyacinth
·
Fritid Jag har 2 åkerplättar på cirka 3000 kvadratmeter totalt. Frågan är vad jag ska göra med dem. Jag har en del idéer men vet inte alls vad... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 478
Hemmet Letar lite inspiration till inte alltför dyr, men snygg, förvaring i min nya köksö. Köksön har två metallhyllor, men inga dörrar eller...
Svar
3
· Visningar
559
Senast: nickan1
·
Äldre Till dig som körde på vår katt och lämnade den död på vägen. Visst en katt kan jaga något och plötsligt springa över vägen, men man kan...
Svar
19
· Visningar
1 288
Äldre Som många andra har jag fått delade inlägg, reklam och läst om familjen Alfvén som hjälper barn utsatta för sexhandel i Nepal. Någonting... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
16 551
Senast: ameo
·
Fritid Jag har en trikåkavaj som har tappat stunsen och börjar se lite halvsjabbig ut. Den har väl inte tappat så mycket färg som hur den ser...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Rie
·
Äldre Jag beställde kläder att ha nu till helgen. Hämtade ut dem nyss och konstaterade att det inte gick alls, alldeles för stort och... 2
Svar
21
· Visningar
5 129
Senast: Rie
·
IT & mobiler Som ni vet finns det ett helt gäng olika mejladresser eller rättare sagt domäner där man kan registrera en gratis mejladress. Det är...
Svar
2
· Visningar
733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka