R
Raderad medlem 6459
Delvis KL
Först skriver hon "Fråga J vad han gör i flickornas sängar". Folk reagerar såklart (det är inte en svensk grej att bli upprörd över anklagelser mot nån man gillar, det är väldigt vanligt) eftersom det ju låter som att han utsätter barnen för nån form av sexuella övergrepp. Då sitter hon och skriver nån lång post om att folk säger att hon sagt saker hon aaaaldrig sagt:
Om det är sant att han bett de här flickorna om massage är han ett jävla vider. Synd då att den här kvinnan, som verkar sitta på så mycket information om vad de pysslar med, väljer så oseriösa sätt att avslöja honom på.
Jag sitter och läser hennes Facebook nu och jag tycker måste säga att jag tycker att hennes trovärdighet sjönk som en sten.Hon kanske har lagt fram bevis, det vet ju inte vi? Med tanke på hennes bakgrund som jurist ser jag det snarast som troligt att hon har torrt på fötterna i det hon säger.
Först skriver hon "Fråga J vad han gör i flickornas sängar". Folk reagerar såklart (det är inte en svensk grej att bli upprörd över anklagelser mot nån man gillar, det är väldigt vanligt) eftersom det ju låter som att han utsätter barnen för nån form av sexuella övergrepp. Då sitter hon och skriver nån lång post om att folk säger att hon sagt saker hon aaaaldrig sagt:
Som om det är helt ogrundat att folk tror att hon säger att han våldtagit tjejerna. Som om det bara är massa knäppskallar som tolkar henne så (jag kan säga att jag tolkade henne också så först).Istället kommer man en variant om att jag anklagat J för att våldta flickor och gud vet vad det dundrat igång i. Jag anklagas hej vilt av Love Nepal på deras Facebooksida för att ha påstått saker som jag inte har påstått.
Om det är sant att han bett de här flickorna om massage är han ett jävla vider. Synd då att den här kvinnan, som verkar sitta på så mycket information om vad de pysslar med, väljer så oseriösa sätt att avslöja honom på.