Det behöver de inte alls utan de behöver bara veta vilka pengar som de hanterar.Det är för att dom måste ha kännedom om hela din ekonomi.
De har faktiskt inte med att göra vad jag har för affärer i andra banker det är de bankernas problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det behöver de inte alls utan de behöver bara veta vilka pengar som de hanterar.Det är för att dom måste ha kännedom om hela din ekonomi.
Det är rent hittepå.
Bitcoin t.ex.I en sån "ekonomi" finns andra betalningsmedel än mynt och sedlar.
Det blir ju inte så bra när de blir ogiltiga vid utbyte av sedlar.Jag sätter inte in några pengar längre, jag har dem i byrålådan.
Inte enligt Plånboken i P1 och EKOt...
Eller också gör man som i den helhärliga serien "Trailer park boys", odlar hasch och gör pengar av det.Bitcoin t.ex.
Jo.
Du kan inte göra äppelmos av päron hur gärna du än vill.
Men baserar du alltså alla dina påståenden nu på ett radioprogram?Och du kan inte göra godtros/häleridomar senaste 15 åren ogjorda. De finnes oavsett hur gärna du än vill kalla dem något annat...
Inte enligt Plånboken i P1 och EKO, även om domstolarna tydligen enligt @Alexandra_W använder andra lagar och paragrafer, oklart vilka dock eftersom hon inte förklarat.. Fast raporteringen i media visar ju ändå till godstro/häleri när nogon (mot förmodan) döms...
Och du kan inte göra godtros/häleridomar senaste 15 åren ogjorda. De finnes oavsett hur gärna du än vill kalla dem något annat...
Och du kan inte göra godtros/häleridomar senaste 15 åren ogjorda. De finnes oavsett hur gärna du än vill kalla dem något annat...
Det gäller att man byter i tid då. Nu har jag inte hela madrassen full heller så man kan handla upp dem i tid.Det blir ju inte så bra när de blir ogiltiga vid utbyte av sedlar.
Så det kommer de liksom också åt.
Eller också gör man som i den helhärliga serien "Trailer park boys", odlar hasch och gör pengar av det.![]()
Fast de är väl farliga? Kan explodera, eller är det bara på TV?Jag tror ett methlab är mer lönsamt?![]()
Fast de är väl farliga? Kan explodera, eller är det bara på TV?
Fast haschplantor kan man ha roligt med, antingen kan man röka dem, eller så kan man baka kakor, om man nu vill ha roligt i köket.Jag måste erkänna att min erfarenhet av methlab är begränsad... men det låter mycket roligare med ett methlab i köket än hashplantor i garderoben?
Fast haschplantor kan man ha roligt med, antingen kan man röka dem, eller så kan man baka kakor, om man nu vill ha roligt i köket.
Dom kan explodera, det är en hel del "roliga" kemikalier och lösningsmedel inblandat men lönsamheten är riktigt bra.Fast de är väl farliga? Kan explodera, eller är det bara på TV?