Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi har ett dilemma här hemma och jag blir inte riktigt klok på hur jag känner i frågan. Vet ju att ingen annan kan avgöra men ibland... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 449
Senast: Heulwen
·
Äldre Får man t ex checka in en flyttkartong? :idea: Ska snart iväg på en resa som kommer att ta tre veckor och innebära varierande klimat och... 2
Svar
26
· Visningar
4 198
Senast: TygerTyger
·
IT & mobiler Jag har en jobbdator som jag gillar men det börjar bli slitigt att bära den fram och tillbaka mellan jobbet och hemma så jag skulle...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med "ringtån", dvs tån bredvid lilltån. Tidigare var det värst på morgonen, direkt när jag klivit upp ur...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: karamba
·
Kropp & Själ Jag bröt fotleden i vintras. Inre fotknölen mitt itu och vadbenet av några cm ovanför den yttre knölen. Operation och fixering med...
Svar
5
· Visningar
3 181
Senast: Malin_L
·
Tjatter Nu har jag mött folk av båda könen med detta smeknamn. Lätt förvirrande...tänker du på en man eller kvinna när du hör Marre? Och vad... 2
Svar
22
· Visningar
3 167
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Skulle ni vilja tipsa mig om recept på mättande smoothies? Jag är inte alltid jättebra på att äta, men flytande brukar gå bra även på...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Mineur
·
A
Äldre SCB har en sida där man kan söka på olika namn och se hur vanliga de är men också genomsnittsåldern för bärarna. Hur stor är avvikelsen... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 199
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Jag letar efter en film jag såg för ett tag sedan. Den handlar om en tjej och en kille (duh) som träffas någonstans utomhus och börjar...
Svar
3
· Visningar
572
Trädgård & Växter Har googlat, men inte hittat svaret på min fråga: kan man äta brysselkålsblast?
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: Modig_Korn
·
Relationer Behöver lite relationsråd av er.. Jag och min sambo har varit tillsammans i 5 år . Min sambo har ett musikintresse som han haft sedan... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 269
Senast: rutans
·
Fritid Vänder mig till det allvetande Bukeoraklet och hoppas på snabb hjälp! Sambon hade lagt en dunk med motorolja i bagageutrymmet på bilen...
Svar
13
· Visningar
3 188
Äldre Inte om man är ensam, känner sig ensam och saknar någon "vardagsvän". Just nu avskyr jag min tillvaro! Det händer mycket på min ort... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
11 365
Senast: tott
·
Äldre Som rubriken lyder någon som vet om det finns nattöppna mackar längs med motorvägen åker uppsala Västerås örebro ner till Gbg.
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag och det extremt korkade företaget Telia har kört fast i vår kommunikation. Jag sitter nu med ett telefonjack som jag vill ha adsl... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 427
Kropp & Själ Min tandläkare har semester och jag har bitit sönder en tand, nu när jag kollar efter tandläkare hittar jag Aqua Dental som har gott om...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: Mia_R
·
Äldre Om ni promenerar förbi någon annans privata soptunna, är det helt ok för er då att slänga nåt i den om ni har något skräp? Här... 10 11 12
Svar
236
· Visningar
16 440
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag får noll och ingen hjälp av vården men nu får jag snart ett psykbryt! De senaste 1+ året har jag blivit jätteyr när jag tränar, så...
Svar
17
· Visningar
975
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Jag har utbildad till, och har jobbat som lärare, men jag känner att det inte är hållbart längre. På fyra år blev jag...
Svar
19
· Visningar
876
Äldre Här kan vi samla alla hemskt störande och ibland lite roliga särskrivningar som vi hittar :p annons för häst till salu. "som har någon... 2
Svar
36
· Visningar
3 569
Senast: Smulan75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31