Nej, sommar och semester är inte alls bara härligt!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 200
  • Visningar Visningar 11 365
@tott
Kan du inte istället boka ngt tillsammans med någon? Dvs säga att du vill åka till havet och fråga när det passar istället för att ha ett fast datum? Gärna med lite framförhållning.
Visst kan jag det, men nu när jag har sista veckan semester och det lovas fint väder och jag inte alls har varit vid havet eller gjort några utflykter så tyckte jag det skulle passa imorgon.
Fick i alla fall napp till slut efter många om och men. Blir först till kvällen, men i alla fall.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 235
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
660
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 827
Senast: malumbub
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025