Nej, sommar och semester är inte alls bara härligt!

@tott
Kan du inte istället boka ngt tillsammans med någon? Dvs säga att du vill åka till havet och fråga när det passar istället för att ha ett fast datum? Gärna med lite framförhållning.
Visst kan jag det, men nu när jag har sista veckan semester och det lovas fint väder och jag inte alls har varit vid havet eller gjort några utflykter så tyckte jag det skulle passa imorgon.
Fick i alla fall napp till slut efter många om och men. Blir först till kvällen, men i alla fall.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar