Habina
Trådstartare
Äschdå, utomhus sommar i Sverige är ändå överskattat om man inte är blötdjur.
Nästa gång jag går utanför dörren kommer jag alltså behöva en lyftkran...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äschdå, utomhus sommar i Sverige är ändå överskattat om man inte är blötdjur.
Men de ska åtminstone skicka ut tekniker för att se varför det bryts med jämna mellanrum, på den timmen jag chattade med supporten så bröts det två gånger, men det syntes inte hos dem men supporten gick med på att det antagligen var så eftersom jag försvann...![]()
påminner mig om den gång, för cirkus 15 år sedan, när Telia ringde till vår företagstelefon och ville sälja bredbandsabonnemang av nåt slag. (jag tror det var innan vi ens hade adsl via våra urgamla koppartrådar och det fanns inte plats att installera det i telefonstationen, om jag minns rätt)Åh, det samtalet kommer jag ihåg för egen del! Säljare från Telia som ringde upp och ville tjata om att binda mobilabonnemangen, jag vägrar med hänvisning till att jag inte vill vara knuten till något som funkar så dåligt, vi har ingen täckning. Under tiden vi pratar bryts det 5 eller 6 gånger. Säljaren gav upp....
(vi får väl se hur det blir med fiberkablarna som ska ner i jorden nu, vi har blivit lovade att ha fiber senast årsskiftet 18-19.... )
Han säger inte mer än att Telia verkar synnerligen inkompetenta.
Tacka vet jag Bahnhof, trots massa strul när jag skulle byta från fiber till adsl otroligt trevlig och bemötande kundtjänst, är så glad att jacken här inte var "låsta". Kommer aldrig någonsin gå tillbaka till Telia som internetleverantör.Då har han inte träffat Tele2....![]()
Vi är prioriterat område och börjar själv gräva för att lägga kanalisationen som ska på fastigheten redan nästa vecka. Trodde jag, till jag inser att de inte levererat våra två trummor med tomrör som de lovat, och alla har semester tre veckor![]()