jag är inte rädd för att vara hemma ensam och inte ha något att göra, men det är helt enkelt inte min bild av ett lyckligt förhållande. men jag inser ju så klart att alla inte tycker som jag.
Vill du verkligen inte vara med på det här så ska du självklart inte stå ut bara för att du ''borde''.
Känns det inte bra så känns det inte bra.
Dock tror jag det är bra att avvakta ett tag och se hur du känner och hur han känner. Just nu tror jag du har mycket stress lver hur det ska bli osv så det är kanske inte bästa tiden att ta ett sådant beslut.
Som andra redan sagt, bandet kanske krashar om ett halvår eller som jobbar dom sig uppåt och han kan tjäna en slant samtidigt som han lever det liv han vill.
Du har ingen hobby du brinner för?
Men, relationen ska kännas bra för båda. Om han lämnar bandet kommer relationen troligtvis inte kännas bra för honom. Och om han stannar och jobbar mycket med bandet och inte tänker på barn så känns det inte bra för dig.
Jag skulle tycka det vore hur kul som helst om min kille blev signad och åkte på spelningar, jag skulle följa med på alla spelningar jag fick, åka buss emellan, vad kul!
Men jag är ju absolut inte familjeinriktad, det närmaste jag vill barn är att ta föl
Så för mig skulle det bli samma dilemma om killen helt plötsligt BARA ville ha barn, bygga bo osv, det skulle inte funka, skulle känna mig väldigt fången.