Visst finns det säkert tjejer som hade kunnat tänka sig att följa med, jag nog tyvärr inte en av dessa. Den musikstil han spelar är inget jag tycker om att lyssna på,vilket inte är ett problem då han har rätt bred musiksmak för övrigt och vi lyssnar på mycket annat hemma. Men följer jag med på turne så blir det en himla massa häng med hans band, dom är absolut trevliga och sånt, men jag hade känt mig som 6e hjulet. Att resa runt själv är inget jag tycker om att göra dessvärre.Om det är på "era semesterveckor" kan du väl följa med om han ska till nåt spännande ställe. När bandet grejar inför kvällens spelning kan du ta sightseeing i stan.
Egentligen ser jag inte så stor skillnad mellan det där och folk som har sin partners jobbandes hemifrån i veckorna, förutom att din kille är borta allt på en gång och sen hemma längre perioder.
Jag kan väl känna att jobb är lite av en annan femma, jobba måste man ju för att kunna leva. Hade jag haft en sambo som jobbat borta i veckorna så hade jag nog förväntat mig att lite mer av fritiden hade gått till våran gemensamma tid.