SÖK PÅ NAMN ...?

Jag är 13 år yngre än medel för mitt namn, trodde att skillnaden skulle vara mindre för namnet var väldigt vanligt när jag föddes.

Det finns 791 personer som har mitt fornamn ... och medelaldern ar 17 ar yngre an mig. Nar jag var barn var jag den absolut enda som hade mitt namn och ingen visste hur man skulle uttala det.
Maken delar namn med 29660 personer i samma alder
Forsta barnet ar 14 ar aldre an sitt namn
Andra barnet har ett ganska vanligt namn for sin aldersgrupp
och den tredje ar 5 ar aldre an medelaldern av sitt namn.
Dottersonen's namn ar vanligare i Sverige an jag trodde med 26000 personer som har det. Det ser dock ut som om hon fatt ett "tant namn" :cautious: Da hon ar 7 manader och medelaldern for namnet ar 41 ar.:p

Jag är 50. Mitt namn är vanligast bland 47-åringar. Maken var också före sin tid med 6 år.
Barnen däremot är 35-40 år fel.

medelåldern för mitt namn är 46, jag är 48 så det är ju rätt nära
mitt namn är också nummer 1 bland Sveriges vanligaste kvinnonamn.... Och förvånad är jag inte...

Jag har Sveriges vanligaste kvinnonamn, medelåldern är 46, jag är knappt 35.
Vi är ju några stycken här som heter det...
Och det är ett namn som verkar ha använts i alla åldersgrupper, mer eller mindre. Det känns som att det är ett av namnen som hamnat lite utanför cyklerna.

För övrigt kollade jag totalstatistiken och tja, jag är väl rätt vanlig dårå... :p

Jag heter Anna Maria Elisabet ....

Medelåldern på mitt namn är 65 jag är 51. Brukar säga till mina föräldrar att de var efter sin tid. Min mamma är 77 och där är medelåldern 47 så det är inte ovanligt att folk byter namn på oss

Jag heter Maria.
Medelaldern är 44 ar, jag är 33. I lag och mellanstadiet var jag ensam om mitt namn. I högstadiet var vi tva i klassen och i gymnasiet var vi tre.

Mina barn heter Emilia, Maja och Mira
Emilia är 8 ar och där är medelaldern 15 ar
Maja fyller snart 6ar och medelaldern där är 18
Mira är 3 ar, medelalder är 16.
Sa alla mina barn är visst tonaringar :)

Tittade på skoj på mina föräldrars namn också.

Mamma är den enda i Sverige som heter som hon gör - "medelåldern" blev således hennes ålder... :angel:
Pappas namn är tydligen 53e vanligaste mansnamnet. Medelåldern är 67 år - han är 59, så 8 års skillnad. Däremot uppfattar jag namnet som rätt vanligt i hela "generationen" (50-talisterna), så hans föräldrar var nog inte sen på bollen kan man säga.

Jag är sex år för gammal. Skulle säga att det är ett väldigt vanligt namn bland folk i min ålder. Har alltid varit Ida XX i alla klasser jag gått i.

4229 kvinnor heter mitt namn med den stavning jag har som tilltalsnamn. 0 män, men 4 st hade det som andranamn vilket jag blev väldigt förvånad över.

Medelåldern var 36 år, jag är 44.

Var tydligt före min tid, medelåldern är 11 år (!), jag är 37. Men sen är vi visst bara 1400 i landet, jag och the pre-teens.

Vi är ca 38000 m mitt tilltalsnamn och medelåldern är 5 år yngre än vad jag är.
I skolan har vi alltid varit 2-3 personer med detta namn i varje klass jag har gått i.

Medelåldern för mitt namn är 46 år (jag är 25 år), det är också Sveriges vanligaste kvinnonamn. Heter Anna :)

Mitt namn: 5868 har som tilltalsnamn, medelålder 29, jag är 25 :)
Min ena syster: 3111, medelålder 19, hon är 24 (Annan stavning 6357, medelålder 10)
Andra systern: 6256, medelålder 15, hon är också 24
Min mamma: 26 544, medelålder 63, hon är 56
Min pappa: 292, medelålder 60, han är 57

1001 personer har mitt förnamn som tilltalsnamn, medelåldern är 19 år. Jag fyller 30 i höst.
Stämmer rätt bra med min upplevelser. Som barn var jag helt ensam om mitt namn och ingen fattade vad jag hette (folk bara vägrade uttala det rätt och jag lyssnar till de flesta närliggande varianter av ren vana ;)). Sen när jag var äldre tonåring/ung vuxen märkte jag att det dök upp barn med mitt namn och nuförtiden är det lite udda men folk har lättare att fatta grejen iaf :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 730
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag är en tjej, 36 år, som är gift och bor i hus men min man och en hund. Jag har haft ett långt förhållande tidigare och däremellan...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
18 739
Senast: rutans
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 783
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama