Scata
Trådstartare
Men om fåren äter upp dina blommor så kan ju du äta upp fåren...Grannens får använder min trädgård som matsalsbord Ska knata över imorgon och be dem se över staketet. De äter upp mina blommor! Det lilla som finns...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om fåren äter upp dina blommor så kan ju du äta upp fåren...Grannens får använder min trädgård som matsalsbord Ska knata över imorgon och be dem se över staketet. De äter upp mina blommor! Det lilla som finns...
Det brukar vara dålig med kväve i hästgödsel och torv har ju inte någon direkt näring alls. Men kvävebrist brukar visa sig som att de äldre bladen blir gula först :/.Jag gödslar med torvblandad hästgödsel, rätt så rikligt... Men får fundera på om jag ska lägga på lite mer.
Hur är dräneringen?Hmmm, jag ser inget som känns klockrent... får leta vidare
När jag googlar kan det vara brännskador också.Hur är dräneringen?
Jag funderar på om det är kvävebrist. Jag får köpa lite NPK eller vad man nu har i växthus.När jag googlar kan det vara brännskador också.
Den är bra!Hur är dräneringen?
Hönsgödsel har bra kväve innehåll och innehåller ju en del spårämnen med om det skulle vara något sådant. Tomater brukar man ju använda flytande gödsel som man tillsätter när man vattnar. Jag brukar slamma upp lite hönsgödselpellets i vattenkannan späder så det blir samma färg som te och vattnar sedan med det 1-2 ggr i veckan. Funkar även med nässlor, vallört och liknande.Jag funderar på om det är kvävebrist. Jag får köpa lite NPK eller vad man nu har i växthus.