Jag hade kontakt med en sån där "jag köper alla bilar". Bilen var så defekt så jag var nervös för att ta mig till platsen vi skulle mötas för skiten kanske rasar och jag står där någonstans. Kommer dit och blir totalt nermejad av en som kör lilla gumman och så vidare. Jag hade sagt då att det var smygpunka på däcket så reserven sitter på innan vi ens kommit dit. Det gjorde inget. När vi stod där (han med småbarn i bilen, verkade vara något knep att ha med ungarna) tände han en cigg, gick fram, sparkade på däcket och började härja på mig för att det var punka. Vi hade bestämt ett pris på telefon och när vi står där ville han inte betala alls och sen erbjöd han sig ett par hundringar och en fruktansvärd attityd så jag backade. ("Jaha, vad ska du göra av bilen då?" "Ptjau.. det fanns fler annonser i tidningen.." "ja men alla är mina kusiner. De kommer säga samma sak" "Ja men då blir det väl skroten då." "Jaha, och jag har mina barn med i bilen nu ikväll och jag får inte ens med mig en bil hem!" Osv). Nä. Aldrig att jag ringer en sån igen. Finns säkert en hel del bra men jag gick på den dåliga. Jag skänkte bilen till skroten sen i stället.