Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jösses. Jag känner så igen mig. Slutar oftast telefonsamtal med puss och kram, jag älskar dig oavsett vem jag pratar med. Tar oftast i lite på älskar ordet också för att få lägga på luren snabbare tror jag. Mannen får heta exens namn hela tiden och sonen kallas oftast Molly som hunden heter. Det ligger i släkten. Jag hette för min mormor utan undantag AnnikaBosseÅsa och mamma säger Curre till mig för att pappa heter Curt.
Så det var DÄRFÖR det var så ont om gillningar på alla roliga inlägg i den här tråden!Fyra år gammal tråd. Hoppas TS sambo har lärt sig vad hon heter vid det här laget.
Han berättade att han haft två exflickvänner som hade samma namn, så han brukade kalla nuvarande flickvän, som hette något annat, för det också. Charmigt värre.
Jag kommer inte helt osökt att tänka på när jag läste samma kurs som ett par, och var på en studieresa. Han berättade att han haft två exflickvänner som hade samma namn, så han brukade kalla nuvarande flickvän, som hette något annat, för det också. Charmigt värre.
Jag har haft 3 Henrikar.Tror inte jag sagt fel till de som inte hette Henrik dock.
Jag hade blivit småsur tror jag. Beror nog på situationen lite också.
Återigen:Det är ju skillnad på att råka säga fel emellanåt, och att berätta för andra att han minsann brukar kalla henne för det för att det blir smidigare.
Ja det är ju fruktansvärt respektlöstHon såg inte direkt lycklig ut. Det är ju skillnad på att råka säga fel emellanåt, och att berätta för andra att han minsann brukar kalla henne för det för att det blir smidigare.
Hon såg inte direkt lycklig ut. Det är ju skillnad på att råka säga fel emellanåt, och att berätta för andra att han minsann brukar kalla henne för det för att det blir smidigare.
Här hade det gjort honom till ett ex illa kvickt![]()
På mitt förra jobb var vi två nya som började samtidigt: jag och en Henrik. Namnen Josefin och Henrik är ju för det första inte särskilt lika varandra, för det andra är vi väldigt olika till utseendet och för det tredje tillhör vi olika kön. Ändå blandade vår chef ihop våra namn.Min chef har också problem med vad jag heter. Vi var två tjejer som började samtidigt med samma arbetsuppgifter och i ungefär samma ålder. Alla andra är drygt 20 år äldre. Hennes namn är inte jättelikt mitt, men slutar likadant och han kunde verkligen inte hålla isär vem som var vem.