Undrar hur svårt det är att bygga en säng...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*stor kram*
Usch, du verkar inte ha det alltför lätt just nu
Kramar
Påminner mig om när jag drog hem ved med minaBeslöt mig för att döda lite ångest ....
Fyra timmar senare, lite mindre ångest och rensningen av hagen påbörjad
Ganska nöjd med min hög men är sjukt imponerad av lilla Nova som drog ihop en egen hög där matte själv gick bet
Min fina lilla ponny är värd sin vikt i guld
Nova betyder stjärna och nog gör hon själ för sitt namn! Allt detta har hon dragit fram i dag Underbara älskade lilla poni
Jag sitter inne och får inget gjort.
Det är verkligen stora hästar i litet formatPåminner mig om när jag drog hem ved med mina
http://forumbilder.se/G902N/img-3275
Hur hållbar ska den vara ?Undrar hur svårt det är att bygga en säng...
Hur hållbar ska den vara ?
Jag sitter inne och får inget gjort.
Samma här!
Andra biverkningar av den är ångest och mardrömmar. Individuellt förstås. Jag åt den i över fyra år men till slut började jag misstänka att det var pga den jag fick mardrömmar och vaknade med en surrande ångest, så då trappade jag ner mot läkares inrådan och sen mådde jag bättre.Venlafaxin har ofta som biverkning att man får bättre sömnkvalitet.
Man ska ta hand om själenI may have shoppat litegrann... ett par saker jag INTE behövde!
Eller ja... min SJÄL behövde dem!
Det är brottsligt att göra så … det är bara om man tar någon på bar gärning som man får ta tillbaka sakerna.Han som ser efter lägenheten ska leta efter dem i dag och ta tillbaka dem.