Hur lägga till uppgifter (deklaration)

Vad är det för uppgifter du vill lägga till? Ska det in direkt på huvudblanketten eller ska du ha in en bilaga?

Vad är det för uppgifter du vill lägga till? Ska det in direkt på huvudblanketten eller ska du ha in en bilaga?
Jag har ett fadderbarn genom plan Sverige och det är den uppgiften jag ska lägga till på huvud deklarationen. Det har alltid lagts till automatiskt tidigare och fick ett mail att det skulle ske automatiskt även i år men den är inte med.

Det gäller årets. Jag har alltså pengar att få tillbaka och ännu mer när jag har lagt till de uppgifter som saknas. Men nu när jag läser här så fattar jag det som att jag kanske inte kan ändra när jag redan fått veta vad jag ska få tillbaka.
om du redan fått ditt slutskattebesked får du begära omprövning

Liknande trådar

Övr. Barn Läste nyss en artikel i Allt om föräldrar att ens tonåringar under 18 får deklarationen i brevlådan. Sedan när deklarerar man om man är...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag misstänker att min nya arbetsgivare drar bort för lite skatt på min lön, skillnaden mellan min egen ungefärliga beräkning och vad...
Svar
18
· Visningar
899
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
498
Juridik & Ekonomi Visste inte vad jag skulle lägga för prefix, men men. Hur har ni det med försäkringar på er själva? Jag har en livförsäkring som...
Svar
8
· Visningar
306
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka