Haha samma här iofJag skulle iofs inte ens våga sitta i den för risk att den går sönder pga fetto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha samma här iofJag skulle iofs inte ens våga sitta i den för risk att den går sönder pga fetto.
Men man kan ju liksom inte gosa upp sig i den? Eventuellt om man är en petite person, men inte om man är 180 cm lång
Jag tycker det ser ut som typiska terapistolar i alla fall den bruna.Sitter man och myser i såna där? För mig är det fancy kontorsfåtöljer, skulle aldrig ha dem hemma. Jah prioriterar helt klart komforten
Jag har lite liknande planlösning och mått, förutom att mitt vardagsrum och kök är ett och samma. Så där ni har den nedre väggen står mitt köksbord ungefär. Dock är min vägg mittemot fönstren längre än er snutt, så jag har min soffa längs med den väggen och det känns knepigt att få plats med på 2,3 meter. Om ni vill få en luftig känsla i rummet tror jag inte ni ska ställa soffan mitt i rummet, det kommer dessutom innebära att ni hamnar ca 2 meter från tvn och när jag själv gör det känns det väldigt nära. Jag skulle hellre köpa en stor härlig soffa och ställa längs övre väggen, antingen hörnsoffa åt vänster eller med divan (funkar kanske även under fönstret) och sedan ha tvn på den nedre väggen. Ca 4 meter till tvn är nog betydligt skönare än 2 meter, ni kanske kan köpa lite större tv i värsta fall?
Och vill ni ha böcker i samma rum så skulle jag investera i typ en sån här hyll-lösning, med eller utan dörrar.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S59203326/
Klart hundarna ska ha skönaste fåtöljen! Känner igen det hemifrånHåller med! Pernilla är världens i särklass skönaste fåtölj. Vi har visserligen inte snurrvarianten, utan den klassiska 69:an på ben. Tyvärr får vi aldrig sitta i den för det ligger ständigt bortskämda hundar i den, både i stolen och i fotpallen.
Hur som helst, en Pernilla tar dock mycket plats. Det är ju en rätt stor fåtölj. Lamino är ju t.ex. betydligt mindre och lättplacerad.
Jag är 182 cm och tycker både Jetson och Pernilla är jättesköna.Men man kan ju liksom inte gosa upp sig i den? Eventuellt om man är en petite person, men inte om man är 180 cm lång
@glittra Älskar de fåtöljerna! Både komforten och utseendet. Men de är både för dyra och antagligen för stora för rummet Men någon nätt fåtölj borde vi kunna få till... bra idé med snurr dock! Ska komma ihåg det.
Tips! Köp en begagnad Pernilla 69 för några tusenlappar och köp sedan ny klädsel. Vi bytte plymåer för några år sedan och det gick på 10000 kr för fåtölj och fotpall. Hittar du en fräsch stomme för 2000 till 3000 kr så har du fått fåtöljen till nästan halva priset.