Stavfel, du råkade få med ett t och med tanke på vad tråden handlar om är jag rätt förvånad att @vallhund var tvungen att fråga.Ja? Varfor ar det underligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stavfel, du råkade få med ett t och med tanke på vad tråden handlar om är jag rätt förvånad att @vallhund var tvungen att fråga.Ja? Varfor ar det underligt?
Ja? Varfor ar det underligt?
Inte så underligt, men själen eller stjälen... om vi nu är lite språkpoliser.
Du är möjligen ursäktad om du inte har svenska som förstaspråk
Men vallhund, under alla dessa år har du väl inte kunnat missa att @hastflicka tappat mycket av sin svenska eftersom hon sedan länge bor i USA? Ska du hålla på och rätta henne kan du inte göra annat.En lisa för själen?
Det vet alla här garanterat. Obegripligt att du ska behöva bli språkpolisad i den här av alla trådar.Tack @Mia_R
Joda, Svenska AR mitt "forstasprak" ... men jag har bara anvant det i talad form de senaste 35 aren. Utom har pa Buke.
Numer får barnen betyg tidigare i skolan menar jag.Jag förstår vad man avser när man skriver "schargong" "nu betygs barnen" är svårare att lista ut.