Men du var ju ulvig även på många andra sättkan vara för att jag såg den men mest ville ha död på henne och sedan inte dividera mer om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du var ju ulvig även på många andra sättkan vara för att jag såg den men mest ville ha död på henne och sedan inte dividera mer om den
jodå det lyckades du med
Du är inte ensam om det.Tack för en rolig lek!
Hur hintade Madalitso att hon var siare? Jag såg som vanligt ingenting
Lägg till mig, såg den inte hellerDu är inte ensam om det.
Här är hinten, i alla fall @Derring-Do , @quarter4ever och @Artline fattade denJag är helt snurrig med alla cirkelargument om hintar och det gör mig inte klok på vem som skulle kunna vara ulv, förhoppningsvis klarnar saker till imorgon
Jag satt länge och tittade på meningen men konstaterade att liknande har jag med flera skrivit i i stort sett varje lek helt utan att vara siare. Art räknas inte hon visste din roll.
Jag satt länge och tittade på meningen men konstaterade att liknande har jag med flera skrivit i i stort sett varje lek helt utan att vara siare. Art räknas inte hon visste din roll.
jo jag tog dig på den
Jag tycker jag jämnt ser hänvisningar till hur det går under natten i olika ordalag.När jag skrev nåt liknande för nåt år sedan (var siare) fick jag en varning för det var en så tydlig hint.
då var det kanske inte tillåtet m hintarNär jag skrev nåt liknande för nåt år sedan (var siare) fick jag en varning för det var en så tydlig hint.
Jo, jag såg den, det var därför min reaktion var som den var på att du blev lynchad. Dock var jag inte på nåt sätt övertygad om att du var siare (då hade jag protesterat mer), utan bara såg möjligheten att du kunde vara det.
Och ändå höll du mig länge som neutral?Jo, jag såg den, det var därför min reaktion var som den var på att du blev lynchad. Dock var jag inte på nåt sätt övertygad om att du var siare (då hade jag protesterat mer), utan bara såg möjligheten att du kunde vara det.
Ja, de var mest för att det fanns andra som var så mycket skummare. Sista dagen var du ju hur skum som helst, så jag fattade inte varför du skulle spela så om du var ond. Och var dessutom nojig över att LenaH ändå var ond. Jag ville mest få bort fokus från er två så vi kunde koncentrera oss på Ida och cirkus.
Och ändå höll du mig länge som neutral?
då var det kanske inte tillåtet m hintar
Spelandet å vad som är tillåtet el inte samt vad som är vanligt eller inte har förändrat sig med åren. Precis som Lobelia säger så säger numera var å varannan person i lekarna "man ska fundera över natten" "sova på saken" eller "det klarar nog i morgon" det känns mer å mer som folk säger det när de loggar av för natten istället för "nu lägger jag ner för ikväll, vi ses i morgon"
För rent krasst - om man säger man ses i morgon så tror ju alla att man är ulv!
Skulle jag tro på alla hintar i den stilen hade det funnits 5 siare per lekNä, alltså jag menade inte att det var fel att jag blev tillsagd, jag menade bara att det är inte ovanligt med såna formuleringar. I en lek med hintar tillåtna borde man dessutom spana mer efter de.
nä det är inte ovanligt m såna formulering , var å varannan människa gör dem ju som sagt. men hade det varit typ dag 3 så hade jag kanske noterat och funderat över det.Nä, alltså jag menade inte att det var fel att jag blev tillsagd, jag menade bara att det är inte ovanligt med såna formuleringar. I en lek med hintar tillåtna borde man dessutom spana mer efter de.