Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag fick en vänförfågan på fb som visade sig vara falsk. Från en kollega men någon hade hackat hennes fb-konto. Hon skrev det strax... 2
Svar
25
· Visningar
7 499
Tjatter Jag har tittat på för mycket polisserier tror jag. Men det får fart på tankarna: hur skulle det perfekta mordet se ut... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 014
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Är det någon mer jag som har gått upp i vikt pga någon medicin? Jag har gjort det. Från 58 kg till nu 90 kg. Äter en hel del... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
24 485
Senast: Soffan74
·
Tjatter Jag är för blödig för sånt här! :cry::love...
Svar
13
· Visningar
730
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Besväras ju av återkommande anemi. Det har avhjälpts med att jag fått blod. Sedan i julas en gång i månaden. Jag blir rejält påverkad av... 2
Svar
39
· Visningar
3 529
Äldre Efter att i många år varit en stark röst i kriget mot oliver i alla dess former har jag totalt bytt sida och nu har det gått så långt...
Svar
4
· Visningar
491
Senast: tanten
·
Relationer Skriver i ren desperation, anonymt nick, kommer säker bli ett långt inlägg, behöver skriva av mig, och om någon har råd eller tips så är...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag postar detta under anonymt nick då det inte är jag utan sambo som har ont. Min sambo har haft smärtor i ljumskarna (framförallt den...
Svar
14
· Visningar
2 358
Senast: Bufera
·
Äldre Hur långt är det från tågstation till Boulongern? (hur det nu stavas) Hur tar man sig lättast från station till och från Furuvik utan...
Svar
3
· Visningar
370
Senast: Linta
·
Äldre Jag och min man är inte överens om var vi ska bo. Han vill bo kvar i Sthlm, jag vill flytta hem till Växjö. Jag har bott här i 5 år, han... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 097
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ Vilka parfymer är populära till killar i 17-18 årsålder? Mina googlingskunskaper är väl sisådär och får bara upp äldre sidor.
Svar
16
· Visningar
17 441
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Hej Buke, var till doktorn för ett tag sen för att jag känt för mig onormalt hänging, har bla haft yrsel, feber som kommit och gått de...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: Korven
·
Äldre En tågresa i landet ger mig möjligheten att tillbringa en dryg timme i Ludvika eller Borlänge i väntan på ett annat tåg för fortsatt...
Svar
19
· Visningar
725
Senast: _FiA_
·
Tjatter Det ligger en katt och spinner på min mage. På min mage ligger en katt och spinner. Katten, som spinner, ligger på min mage. Katten som...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Carand
·
Skola & Jobb Kära Buke, jag och maken tänkte kanske ta vår bebis från Luleås kalla kust och prova bo nära Stockholm. :nailbiting: Flytten kommer då... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 248
Senast: Jeffery
·
Trädgård & Växter Har fått tag på portlak frön och nu växer de som tusan i pallkragarna, vart man än söket så står det att det är en nyttig växt som man...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Petruska
·
Äldre Är det någon som har koll på privatleasing och för- och nackdelar? Jag behöver en liten bil för att transportera mig framförallt på...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Trissa
·
Hemmet :cry: Usch. Jag flyttade nyligen in i ett nytt rum i samma hus jag hyrt i (bor i nåt kollektivliknande) de senaste fem månaderna, och... 2
Svar
38
· Visningar
4 018
Senast: ptr
·
Äldre När jag var liten brukade vi göra oss lustiga över smörsångaren Julio Iglesias. Då trodde man väl aldrig att hans son Enrique Iglesias... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 712
Senast: Raderad medlem 6459
·
R
Skola & Jobb Jag är inne och tittar på antagningsstatistiken för en utbildning och fattar ärligt talat noll och nada. Jag har förstått att vi ska... 2
Svar
25
· Visningar
2 298
Senast: millen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka