Klanen Iglesias

Din man verkar vara en varm människa med mycket humor :) (och du med, förstår att ni fastnade för varandra, förlåt för smörigheten men tyckte det passade in bra i tråden :o)
Nej men vad rar du är, tack! :heart Det värmde verkligen :). (och ja, det är han! <3)

Han upprepar som ett mantra "jag älskar min fru jag älskar min fru" när jag spelar Enrique på högsta volym i bilen och sjunger med :D..

Min dotter har accepterat den högljudda falsksången och den halvtaskiga spanskan - grejen är att Enrique på hög volym i en bil - GÅR INTE ATT LÅTA BLI ATT SJUNGA MED I. Vi skulle nog utgöra en fantastisk duett med Enrique och en rejäl baskagge i bilen.

Alltså! Tänkte på ett liknande spår igår: familjen Wahlgren. Och Skarsgårds. Hur många ÄR de egentligen?? Det dyker liksom bara upp nya förmågor varje år, de är som nån slags lemmings som förökar sig i all oändlighet!

Och Anna book... När man trodde att man skulle slippa henne i pressen så tar hennes dotter över istället. Snark.

Min dotter har accepterat den högljudda falsksången och den halvtaskiga spanskan - grejen är att Enrique på hög volym i en bil - GÅR INTE ATT LÅTA BLI ATT SJUNGA MED I. Vi skulle nog utgöra en fantastisk duett med Enrique och en rejäl baskagge i bilen.
Åh lätt att vi skulle!

Enrique är väl inte Julios' son utan brorson eller nåt sånt?

Jag gillar honom också :-) ÄLSKAR när man sjunger på spanska, de artikulerar så fint. Bl.a. :heart

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 869
Senast: Oh_really
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 022
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix