Klanen Iglesias

Enrique Iglesias - Tonight im f***ing you

Finns det nån sexigare låt? :love::o:D
Jag är 31

Senast ändrad:
Den kom väl under sent 70-tal så de flesta hade färg TV men ni var kanske lite sena?
Ja sena pga. att farsan var snål, det fattades inte pengar men så som han smusslade (han hade en bankbok som inte mamma visste om bla.) så trodde vi ju att det inte fanns ekonomiskt utrymme för en färgtv för "det är ju bara jävla skit" som han alltid sa om allting. Snål var bara förnamnet.

Enrique :love:

Han är mitt frikort :o
Hahaha! Är det sant?! Jag har inte samma smak men av nån anledning var det otroligt uppfriskande att läsa :D.

Jag har inte ens nåt frikort? Skulle väl vara Zayn Malik i såna fall tror jag!

1f1e87a0c5d5057b21a8d7d1a8032f7c--zayn-malick-zayn-malik-hot.jpg

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 869
Senast: Oh_really
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 022
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17