Gävlebor, kan ni svara på en fråga?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 370

Mirre

Trådstartare
Hur långt är det från tågstation till Boulongern? (hur det nu stavas)
Hur tar man sig lättast från station till och från Furuvik utan bil? (vi åker tåg upp)

Hur långt är det från tågstation till Boulongern? (hur det nu stavas)
Hur tar man sig lättast från station till och från Furuvik utan bil? (vi åker tåg upp)
Jag brukar gå Drottninggatan/gågatan från stationen för att komma till Boulognern. Tar kanske 10-15 minuter. Tågstationen i Furuvik ligger precis utanför parken så det är absolut enklast, annars går det buss också men dom har jag tyvärr ingen koll på.

Liknande trådar

Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 256
Senast: Amha
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 746
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
886
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
788
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka