Västkustens pärlor

Kul att se så många tips kring Orust tycker jag som Orustbo. Seglade senast idag förbi Kalvö. Men jag tänkte tipsa om ett annan favorit, Vasholmarna. Kräver väl hyfsat väder men jag har varit med om dom mest fantastiska solnedgångångarna där. Dessutom så har dom klassat det som någon form av hänsynsområde så det är väldigt lugnt och tyst trots att det ofta är relativt mycket båtar.

Börjar ni långt söderut så är Vrångö fantastiskt fint om ni vill ha bebodd ö. För obebodda öar så tycker jag att både Valö och Kungsö är fint, men det är ju som sagt betydligt längre söderöver än resten av tipsen :D

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 757
Senast: sjoberga
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 222
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 493
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17