Västkustens pärlor

Kul att se så många tips kring Orust tycker jag som Orustbo. Seglade senast idag förbi Kalvö. Men jag tänkte tipsa om ett annan favorit, Vasholmarna. Kräver väl hyfsat väder men jag har varit med om dom mest fantastiska solnedgångångarna där. Dessutom så har dom klassat det som någon form av hänsynsområde så det är väldigt lugnt och tyst trots att det ofta är relativt mycket båtar.

Börjar ni långt söderut så är Vrångö fantastiskt fint om ni vill ha bebodd ö. För obebodda öar så tycker jag att både Valö och Kungsö är fint, men det är ju som sagt betydligt längre söderöver än resten av tipsen :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 082
Senast: mumin
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 896
Senast: sjoberga
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 183
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31