Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi verkar ha liknande smak! Dock älskar jag till vardags Riojan Marques de Murrieta, mustig fyllig och mkt trevligt bordsvin! Kostar runt 150 kr flaskan.
Jag testade Carl Jans vintips från förra året till grillat och hittade en ny favorit.
Jag som inte är så svag för USA utan gillar franskt, spanskt och en och annan italienare ger den i betyg. Pris 99 kr.
Gud ja, min vakuumkork har räddat många bra viner! De jag köper kostar dock bara runt 200 kr om jag inte minns fel. NK tog det dubbla eller?Ang skruvkork så har ju de flesta bra viner vanlig kork så jag har investerat i en vakuumkork. Med tanke på priset på denna stötte jag troligen på NK's bästa kork-säljare men jag tycker ändå att denna förlänger hållbarheten på öppnade vinflaskor
Gud ja, min vakuumkork har räddat många bra viner! De jag köper kostar dock bara runt 200 kr om jag inte minns fel. NK tog det dubbla eller?
Ang skruvkork så har ju de flesta bra viner vanlig kork så jag har investerat i en vakuumkork. Med tanke på priset på denna stötte jag troligen på NK's bästa kork-säljare men jag tycker ändå att denna förlänger hållbarheten på öppnade vinflaskor
Jag testade Carl Jans vintips från förra året till grillat och hittade en ny favorit.
Jag som inte är så svag för USA utan gillar franskt, spanskt och en och annan italienare ger den i betyg. Pris 99 kr.
Här är en till som är väldigt glad i Amaronevinerna. Gillar också Ripassovinerna, som är typ en lite lättare (och billigare) form av Amarone. Dricker sällan vitt vin, men gärna bubbel och då funkar en Cava alldeles utmärkt om det inte ska vara högtidligt. Tar gärna ett glas Rosé, men inte till mat. Då ska det helst vara lätt, ljust laxrosa och franskt. Och soligt väder.