Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag ska prata inför en grupp tjejer om några veckor om hur det är att vara kvinna i en mansdominerad bransch. Jag vet redan vad jag ska...
Skola & Jobb
Jag tänker i höst söka in till Djurvårdarutbildningen på Himmelstalund då jag inte får napp på jobb. Ser fram emot det då universitet är...
Skola & Jobb
Ni som studerar på universitetet, hur mycket räknar ni med att lägga ut per 7,5-poängskurs om ni köper kurslitteraturen ny? Vilken summa...
Trädgård & Växter
Var hittar jag en bra tvättlina som inte töjer sig? Jag söker efter sorten med en spunnen kärna och som är klädd i plast, inte skiten...
Kropp & Själ
Vi ska boka en resa till Medelhavet, men vet inte vart. Två vuxna och två barn. Vill ha nära till stranden och då en bra strand med fint...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Gravid - 1år Nu är jag inte jätteinsatt, men min vän hade lite liknande som du. Eftersom det knappt kom fram några bra ägg att sätta in valde man att...