Så tog jag min examen!

Visst känns det rätt bra att ha gjort något man själv aldrig trodde var möjligt. ;)

/vis av erfarenhet. :)

Ja, visst gör det! Och det har varit en hel del sådana saker senaste åren. Trodde t.ex. aldrig att jag skulle kunna ta körkort, men det klämde jag också in där mitt i utbildningen. :D

Grattis!
Du är en sån kämpe!
Du ska så klart vara jättestolt över din examen, och njuta lite av den frihet det innebär att inte ha någon mer tenta eller inlämningsuppgift att göra någonsin! (Om du inte vill ;))

Livet känns ju ofta som ett hinderlopp, med ständigt nya grejer att kravla sig över. Det är sällan man kan ha den där känslan av att gått i mål, så passa på att slappna av, det är du värd!
Grattis!

Grattis!
Du är en sån kämpe!
Du ska så klart vara jättestolt över din examen, och njuta lite av den frihet det innebär att inte ha någon mer tenta eller inlämningsuppgift att göra någonsin! (Om du inte vill ;))

Livet känns ju ofta som ett hinderlopp, med ständigt nya grejer att kravla sig över. Det är sällan man kan ha den där känslan av att gått i mål, så passa på att slappna av, det är du värd!
Grattis!

Tack! :D

Det kan hända att jag får läsa en termin till, beroende på när jag får jobb. Jag lägger alla ägg i en korg och söker bara till en tingsrätt eftersom varken jag eller maken vill att jag ska pendla (minst nio mil enkel väg) i två år, och då behöver jag ju lite tur när det är dags att söka tjänsterna. De kurserna jag är anmäld till i höst är dock helt fria från tentor, det känns rätt gött. Har alltid känt mig lite tryggare i att skriva PM och uppsatser, även om tentorna i regel också gått väldigt bra.

Oj, vilket gensvar! :eek: Blir ju nästan tårögd... :love: Buke är verkligen som en andra familj! :love: :love: :love: Och det hjälper faktiskt en dag som denna, ska ni veta. Idag skulle mamma ha fyllt år, pappa är i himlen med henne och resten av min familj är långt bort. Jag har ju maken och hans familj, som numer även är min familj, men det är inte riktigt samma sak som ens egen familj. Och ni har ju faktiskt varit med längre än vad maken har. :rofl:

Ni är bäst. :love:

Såklart vi är din andra familj och för vissa känner iallafall jag extra mycket. Du är en av dem :heart

Alltså 117 gillningar på ett inlägg måste vara någon slags Buke-rekord, och det är du så in i bänken värd ska du veta! Grattis, grattis, grattis! :bow::bump::love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka