Tassetass
Trådstartare
Det kanske inte är riktigt din musiksmak, men i alla fall: WHAT A FEELING!
Stort grattis och lycka till med karriären framöver!
Den där låten kan man väl inte inte tycka om? Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske inte är riktigt din musiksmak, men i alla fall: WHAT A FEELING!
Stort grattis och lycka till med karriären framöver!
Så härligt!! Stort grattis, ledighet och återhämtning blandat med eufori är du helt klart förtjänt av. Jag blev väldigt peppad av den här tråden, kanske är dags att plugga vidare.
Visst känns det rätt bra att ha gjort något man själv aldrig trodde var möjligt.
/vis av erfarenhet.
Grattis!
Men jag är inte förvånad.
Grattis!
Du är en sån kämpe!
Du ska så klart vara jättestolt över din examen, och njuta lite av den frihet det innebär att inte ha någon mer tenta eller inlämningsuppgift att göra någonsin! (Om du inte vill )
Livet känns ju ofta som ett hinderlopp, med ständigt nya grejer att kravla sig över. Det är sällan man kan ha den där känslan av att gått i mål, så passa på att slappna av, det är du värd!
Grattis!
Oj, vilket gensvar! Blir ju nästan tårögd... Buke är verkligen som en andra familj! Och det hjälper faktiskt en dag som denna, ska ni veta. Idag skulle mamma ha fyllt år, pappa är i himlen med henne och resten av min familj är långt bort. Jag har ju maken och hans familj, som numer även är min familj, men det är inte riktigt samma sak som ens egen familj. Och ni har ju faktiskt varit med längre än vad maken har.
Ni är bäst.
Såklart vi är din andra familj och för vissa känner iallafall jag extra mycket. Du är en av dem
Grattis! Du är grym och juristkåren har fått en nya stjärna! Du behövs!