Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du på dig, som du känner dig somrig och fin (och bekväm) i på sommaren?
Precis såhär tänker jag också.Sommarklänning om vädret tillåter. Annars kanske vita byxor och snygg topp.
Fa
Varför så bitter?
Motsatsen till sommarfin är väl inte "sommarful". Jag klär mig inte fint till vardags men inte betyder det att jag går omkring i fula kläder och är ful ändå.
Fast det gör ju folk oavsett vad det är för klädkod .Behöver gästerna starta en tråd på ett internetforum har man uppenbarligen misslyckats.
Startade tråden mest av nyfikenhet för vad andra tycker är "sommarfint". Som jag skrev så har jag i stort sett klart vad jag ska ha på mig.Jag är inte ett dugg bitter. Däremot tycker jag att det är obegripligt med alla dessa hittepåklädkoder.
Klädkoder ska hjälpa människor inför en tillställning. Behöver gästerna starta en tråd på ett internetforum har man uppenbarligen misslyckats. Ger "klädkoden" så mycket utrymme för egen tolkning är det ju helt poänglöst att skriva något om klädsel öht.
Vad skulle inte platsa inom begreppet "sommarfin"?
Fast det gör ju folk oavsett vad det är för klädkod .
Fast det är ju typ som när folk frågar vad huvudstaden i Kazakstan heter. Googlar man finns facit och det är inte Kazakstan som är problemet Svaret på detta är ju var och ens personliga tolkning vilket gör det värdelöst som klädkod. Vill man att folk ska få klä sig som de vill är det ju perfekt med just valfri klädsel.
"Hur skulle ni klä er?", var min fråga. Varken mer eller mindre.
Valfri klädsel, hade ju varit mer hjälpsamt för gästerna än den där koden.Jag är inte ett dugg bitter. Däremot tycker jag att det är obegripligt med alla dessa hittepåklädkoder.
Klädkoder ska hjälpa människor inför en tillställning. Behöver gästerna starta en tråd på ett internetforum har man uppenbarligen misslyckats. Ger "klädkoden" så mycket utrymme för egen tolkning är det ju helt poänglöst att skriva något om klädsel öht.
Vilket ju visar att folk som bjuder in använder klädkoder felaktigt. Dvs inte som hjälp åt gästerna, utan snarare som någon sorts uppfostran av dem.Fast det gör ju folk oavsett vad det är för klädkod .
Fast det gör ju folk oavsett vad det är för klädkod .
Jag är inte ett dugg bitter. Däremot tycker jag att det är obegripligt med alla dessa hittepåklädkoder.