Jag blir ibland stressad av att jag borde ha köpt bostadsrätt när jag kunde, men dels visste jag inte riktigt var jag ville bo och dels orkar jag inte fixa saker som har med boendet att göra. Alltså laga saker eller hitta rätt person som kan laga en viss sak. Så skönt med ett nummer/felanmälan via nätet och så får nån annan lösa saken. Sen gör lån mig hispig också.
När jag flyttade senast kollade jag på lägenheter med tvättmaskin och utan, och jag klarar inte av att tvätta i tvättstuga så i de utan skulle jag vara tvungen att köpa en egen och det kändes som jordens projekt att bara välja en och få den inkopplad. Och sen om den går sönder är det mitt problem. Nu kommer säkert nån skriva att det händer ju inte så ofta, eh jo, på förra stället förbrukade jag tre tvättmaskiner på fem år (var iofs uppenbart att det märket och modellen inte var nån höjdare). Valde en lägenhet där tvättmaskin ingår, jag orkar verkligen inte med sånt där. Oroar mig för tillräckligt med saker, orkar inte oroa mig för att jag behöver lösa allt som går åt helvete i lägenheten också.