Absolut!Men även om man får rabatt betalar man naturligtvis mer för två hundar än för en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Men även om man får rabatt betalar man naturligtvis mer för två hundar än för en?
När jag var på väg för att titta på lägenheten så hörde en annan man av sig efter att ha sett mitt nödrop. Och han hade en drömlägenhet, visserligen åt fel håll men bara en mil till jobbet. Så jag hoppas hoppas att det kommer funka med den nu, han ska kolla upp mig i sedvanlig ordning först. Det är dessutom en lägenhet med förstahandskontrakt. Och en granne som kan tänka sig att ta ut grabbarna när jag jobbar mot betalning. Som sagt, ett steg fram... låt det nu bara bli ett steg till!
När jag var på väg för att titta på lägenheten så hörde en annan man av sig efter att ha sett mitt nödrop. Och han hade en drömlägenhet, visserligen åt fel håll men bara en mil till jobbet. Så jag hoppas hoppas att det kommer funka med den nu, han ska kolla upp mig i sedvanlig ordning först. Det är dessutom en lägenhet med förstahandskontrakt. Och en granne som kan tänka sig att ta ut grabbarna när jag jobbar mot betalning. Som sagt, ett steg fram... låt det nu bara bli ett steg till!
Håller tummarna för flera steg i rätt riktningNär jag var på väg för att titta på lägenheten så hörde en annan man av sig efter att ha sett mitt nödrop. Och han hade en drömlägenhet, visserligen åt fel håll men bara en mil till jobbet. Så jag hoppas hoppas att det kommer funka med den nu, han ska kolla upp mig i sedvanlig ordning först. Det är dessutom en lägenhet med förstahandskontrakt. Och en granne som kan tänka sig att ta ut grabbarna när jag jobbar mot betalning. Som sagt, ett steg fram... låt det nu bara bli ett steg till!
Peppdans!När jag var på väg för att titta på lägenheten så hörde en annan man av sig efter att ha sett mitt nödrop. Och han hade en drömlägenhet, visserligen åt fel håll men bara en mil till jobbet. Så jag hoppas hoppas att det kommer funka med den nu, han ska kolla upp mig i sedvanlig ordning först. Det är dessutom en lägenhet med förstahandskontrakt. Och en granne som kan tänka sig att ta ut grabbarna när jag jobbar mot betalning. Som sagt, ett steg fram... låt det nu bara bli ett steg till!
Håller verkligen tummarna nu för att allt kommer ordna sigNär jag var på väg för att titta på lägenheten så hörde en annan man av sig efter att ha sett mitt nödrop. Och han hade en drömlägenhet, visserligen åt fel håll men bara en mil till jobbet. Så jag hoppas hoppas att det kommer funka med den nu, han ska kolla upp mig i sedvanlig ordning först. Det är dessutom en lägenhet med förstahandskontrakt. Och en granne som kan tänka sig att ta ut grabbarna när jag jobbar mot betalning. Som sagt, ett steg fram... låt det nu bara bli ett steg till!
Idag löste det sig med kontraktet och jag klurade som fasen på hur jag ensam skulle kunna bära upp flyttlasset på söndag, uppför världens brantaste trappa. Så jag ringde upp honom och sa att det var dags att bära. Något får han iaf göra nu när det blev såhär och han kommer.Fy sjutton vad jobbigt!!! Tycker inte att det ska straffa sig att man vågar chansa här i livet. Men du verkar väldigt kapabel och bra på att fixa grejer, så jag är helt säker på att det ordnar sig.
Hade den lille rövhatten tänkt sig att starta harem för damer utan bostad eller hur var upplägget tänkt från hans sida? Lite stöd borde man kunna erbjuda tycker jag efter att ha uppmuntrat någon att riva upp hela sitt liv.
Grattis!Jag fick förstahandskontraktet på lägenheten jag tittade på!!! Så jag får tillgång till den på söndag. Två depositionshyror och dessutom dubbla hyror nu när jag har denna en månad till men jag har ett boende där jag och hundarna kan vara Sen ska jag bara få in möblerna en brant trappa upp på söndag...
Jag fick förstahandskontraktet på lägenheten jag tittade på!!! Så jag får tillgång till den på söndag. Två depositionshyror och dessutom dubbla hyror nu när jag har denna en månad till men jag har ett boende där jag och hundarna kan vara Sen ska jag bara få in möblerna en brant trappa upp på söndag...