Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HållerSka få gå och titta på en lägenhet ikväll där jag faktiskt får ha hundarna!!! Jippie!! Om det går vägen måste jag bara hitta en hundvakt/dagmatte när jag jobbar. Håll tummarna nu snälla!
Ska få gå och titta på en lägenhet ikväll där jag faktiskt får ha hundarna!!! Jippie!! Om det går vägen måste jag bara hitta en hundvakt/dagmatte när jag jobbar. Håll tummarna nu snälla!
Ska få gå och titta på en lägenhet ikväll där jag faktiskt får ha hundarna!!! Jippie!! Om det går vägen måste jag bara hitta en hundvakt/dagmatte när jag jobbar. Håll tummarna nu snälla!
Jag håller tummarna stenhårt och Pälsfröken håller tassarnaSka få gå och titta på en lägenhet ikväll där jag faktiskt får ha hundarna!!! Jippie!! Om det går vägen måste jag bara hitta en hundvakt/dagmatte när jag jobbar. Håll tummarna nu snälla!
Att hitta hundvakt eller hunddagis i Göteborg borde väl inte vara så svårt, tycker man ?Ska få gå och titta på en lägenhet ikväll där jag faktiskt får ha hundarna!!! Jippie!! Om det går vägen måste jag bara hitta en hundvakt/dagmatte när jag jobbar. Håll tummarna nu snälla!
Det beror nog mycket på vart en bor och jobbar samt hur mycket pengar en vill lägga?Att hitta hundvakt eller hunddagis i Göteborg borde väl inte vara så svårt, tycker man ?
Runt 3000/mån är priser jag hör i Gbg. För dagis alltså.Det beror nog mycket på vart en bor och jobbar samt hur mycket pengar en vill lägga?
Till TS, jag håller tummarna för lägenheten du ska kolla på! Skulle det vara så att du hamnar neråt kungsbackahållet och vill ha hjälp med hundarna en tid så hojta till. Jag jobbar några nätter/vecka så har alla möjligheter att vara hundvakt
Ja det är väl det vanligaste det blir ju rätt dyrt i längden alltså om en har två hundar (fast värt det om hunden/hundarna trivs och det underlättar livet tänker jag. Förutsatt att en har råd då)Runt 3000/mån är priser jag hör i Gbg. För dagis alltså.
Ja, man får ju jobba rätt mycket för att dra ihop till hundarnas dagis, där de är för att man jobbar mycket. Typ.Ja det är väl det vanligaste det blir ju rätt dyrt i längden alltså om en har två hundar (fast värt det om hunden/hundarna trivs och det underlättar livet tänker jag. Förutsatt att en har råd då)
Visst blir det det. Men att ha häst är ju oftast betydligt dyrare. Till exempel.Ja det är väl det vanligaste det blir ju rätt dyrt i längden alltså om en har två hundar (fast värt det om hunden/hundarna trivs och det underlättar livet tänker jag. Förutsatt att en har råd då)
Det brukar väl vara rabatt om man har fler än en hund?Ja det är väl det vanligaste det blir ju rätt dyrt i längden alltså om en har två hundar (fast värt det om hunden/hundarna trivs och det underlättar livet tänker jag. Förutsatt att en har råd då)
Det tror jag inte en kan räkna med att få, även om det säkert förekommerDet brukar väl vara rabatt om man har fler än en hund?
Om man googlar helt allmänt på "rabatt får två hundar på hunddagis" så verkar det faktiskt väldigt vanligt att man t.ex. får 20% rabatt på priset för hund nummer två från samma familj .Det tror jag inte en kan räkna med att få, även om det säkert förekommer
Men även om man får rabatt betalar man naturligtvis mer för två hundar än för en?Det brukar väl vara rabatt om man har fler än en hund?