Hur lägga in egna foton i windows 10

Görel

Trådstartare
Moderator
Jag köpte en ny dator igår, har aldrig använt windows 10 förut men hittar inte hur jag lägger in egna bilder som bakgrund. Det kommer inte längre upp som alternativ när jag högerklicka och jag hittar inte rätt svar när jag söker på hjälp.

Och högerklickar du så har du anpassa längst ner i menyn, då kommer du direkt dit du väljer bakgrund.

Under utseende och anpassning kommer inte anpassning upp och söker jag på skrivbordsbakgrund kommer det upp en hänvisning till hjälpsidan.
Det ser inte ut som ni skriver att det ska göra. Igår lyckades jag ta bort de fula förinställda bilderna men inte få in mina egna.

Nu ut i det vackra vädret, jag får rota vidare senare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 167
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 787
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka