Vad har jag hittat??

Jag tänkte också på det. Värst vad alla i tråden var knarkexperter.

Jag tänkte fråga grabbarna på jobbet ifall ingen kom med ett bra svar. Jobbar på ett LVM-hem. De har stenkoll på allting som rör sig inom det periodiska systemet.
Jag tror nog att nästan alla har mer eller mindre koll på hur iaf hasch ser ut från skolan och bilder/media.
Men knark finns ju i alla möjliga former nu för tiden, så bäst vet nog polisen efter en analys. Tänk om det inte är knark alls? Kanske är någonting helt annat.

screenshot_20170603-070523_5932469fe087c3544151c5e1.png

Jag tänker knark av nåt slag??
Har du fått något svar?

Har du fått något svar?

Skrev detta tidigare i tråden :) :

Det visade sig vara dottern till en kvinna jag städat hos som ägde allt. Träffade dom faktiskt på banken igår också, hur stora är oddsen?

Hittade inte dotterns nummer, däremot kvinnans, som kom och hämtade det i morse.. nämnde inget om påsen. :o

Det visade sig vara dottern till en kvinna jag städat hos som ägde allt. Träffade dom faktiskt på banken igår också, hur stora är oddsen?

Hittade inte dotterns nummer, däremot kvinnans, som kom och hämtade det i morse.. nämnde inget om påsen. :o

Vad gjorde du av påsen? Eller snarare innehållet i påsen?

Jaha, tolkade det som att du inte nämnde något om påsen! Trodde du skulle lämna den vidare, men då är jag med.

Jag tror nog att nästan alla har mer eller mindre koll på hur iaf hasch ser ut från skolan och bilder/media.
Men knark finns ju i alla möjliga former nu för tiden, så bäst vet nog polisen efter en analys. Tänk om det inte är knark alls? Kanske är någonting helt annat.
Jag har ingen som helst koll hur nåt sånt ser ut. Kan väl verkligen inte vara ensam om det :confused:. Lärde mig det inte i skolan, inte sett mer än olika pulver i Gränsbevakarna Australien.

Utan att blinka.

Och om personen på id-kortet var under 18 hade jag kontaktat socialen och förälder. Om personen på id-kortet visade sig vara förälder hade jag gjort en orosanmälan till socialen beträffande hens barn.

Oj, det var modigt. Jag hade precis som @pepp gett tillbaka grejerna, det var ju solklart vem som hade tagit drogerna om de inte kom tillbaka till ägaren. Och folk kan göra totalknäppa grejer om någon "snor" deras droger.
Sen hade jag kunnat ringa soc ändå om det gällde en underårig person.

Oj, det var modigt. Jag hade precis som @pepp gett tillbaka grejerna, det var ju solklart vem som hade tagit drogerna om de inte kom tillbaka till ägaren. Och folk kan göra totalknäppa grejer om någon "snor" deras droger.
Sen hade jag kunnat ringa soc ändå om det gällde en underårig person.

Om det är modigt att göra så, då innebär det ju att det är fegt att göra tvärtom och lämna tillbaka grejerna. Jag kategoriserar det inte så, för mig handlar det inte om mod utan om vad som är rätt och fel enligt min kompass - - och att jag ska kunna leva med mig själv. :)

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Typexempel är säkerhetsprövning av något slag, men jag tänker att det är mer utbrett än så, därav den mer allmänna frågan. Med ”behövt”...
17 18 19
Svar
379
· Visningar
12 200
Senast: Angel
·
Samhälle Huuur kan det fortfarande vara en grej folk tänker vad gäller brott, oavsett om det gäller sexuella övergrepp, våld i nära relationer...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 097
Senast: anonymys22
·
Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
399
Senast: escodobe
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka