Vad har jag hittat??

Hasch kommer normalt in i Sverige i kakor, och de går inte att dela i så tunna bitar. Det pyntas definitivt inte med mönster efter delning så som på bilden som TS länkade.

Nä man kan tycka det... :grin:
Är det inte påsen som har mönster? DET kan definitivt vara hasch. Ät det tillräckligt mjukt går det nog bra att pressa så tunt.

Är det inte påsen som har mönster? DET kan definitivt vara hasch. Ät det tillräckligt mjukt går det nog bra att pressa så tunt.

Jag tänkte också LSD, men precis som du säger verkar det ju va påsen som har mönstret. Det sticker iaf upp ovanför det förmodade knarket.

Skulle kunna va hasch som ni andra varit inne på.

Fast jo, hasch går att dela i otroligt tunna bitar... Åtminstone på Malta ;) Fast jag ifrågasätter också om just bilden som ts har skickat är hasch.
Jaha, är det påsen som är färgad? Tycker inte att den färgade biten ser ut som plast, utan något som ligger inuti en genomskinlig zipbag.

Mjukt hasch går definitivt att kavla ut sådär, frågan är om någon langare skulle gå igenom det jobbet, och dessutom betala extra för färgade påsar. Nä, jag tror fortfarande på LSD.

Det visade sig vara dottern till en kvinna jag städat hos som ägde allt. Träffade dom faktiskt på banken igår också, hur stora är oddsen?

Hittade inte dotterns nummer, däremot kvinnans, som kom och hämtade det i morse.. nämnde inget om påsen. :o

Visade bilden för en bekant som sa att det med största sannolikhet är canabinol-olja, det säljs på det sättet.

screenshot_20170603-070523_5932469fe087c3544151c5e1.png

Jag tänker knark av nåt slag??
Är det ett pulver eller en platta? Mjuk eller hård? Om det är tyg så är det säkert LSD, om det är pulver så kan det vara vad som helst. Ser däremot mer ut som någonting fast, hasch kanske? Svårt att gissa.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Typexempel är säkerhetsprövning av något slag, men jag tänker att det är mer utbrett än så, därav den mer allmänna frågan. Med ”behövt”...
17 18 19
Svar
379
· Visningar
12 200
Senast: Angel
·
Samhälle Huuur kan det fortfarande vara en grej folk tänker vad gäller brott, oavsett om det gäller sexuella övergrepp, våld i nära relationer...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 097
Senast: anonymys22
·
Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
399
Senast: escodobe
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar