Vad har jag hittat??

Hahah found it!!! @pepp

Google alltså.

Påsen i sig ser ut sådär!

http://smallplasticbaggies.com/images/1391925782970-686142876.jpeg

1391925782970-686142876.jpeg
TS la ju in bild på påsen? Det som ev. kan vara knark är väl det bruna (som knappast är LSD) som sticker upp ovanför det blå fältet?

TS la ju in bild på påsen? Det som ev. kan vara knark är väl det bruna (som knappast är LSD) som sticker upp ovanför det blå fältet?

Menar du mönstret av den guldiga kungakronan som sticker upp? Det är ett tryck som finns på produktbilden jag länkade, sticker upp ovanför det blå på en del påsar.

Menar du mönstret av den guldiga kungakronan som sticker upp? Det är ett tryck som finns på produktbilden jag länkade, sticker upp ovanför det blå på en del påsar.
Nej, jag menar det bruna som sticker upp på den nedre påsen (syns även lite igenom det blåa, en rektangel typ). Det är inget tryck.

Nej, jag menar det bruna som sticker upp på den nedre påsen (syns även lite igenom det blåa, en rektangel typ). Det är inget tryck.

Hmm ja det skulle kunna vara något.... TS kanske provade klämma? Om det var lite knastrigt så kan det ha varit cannabis, weed, alltså löv och blomställningar.

Riktigt fint och dyrt i minipåse? Fast varför... kanske någon väldigt specifik målgrupp typ tonåringar :'(?

Nämen alltså det skulle ju inte ens vara 5 gram? Jag vet inte vad detaljister är men jag har sett en del haschbitar mitt liv, ingen försäljare hade orkat med böket av att värma och tunnkavla för att kunna sätta i miniziplocs. Så dyrt är inte hasch.
Det finns påsar i olika format, eller är det ett speciellt märke på dom TS hittade? Tillverkas dom inte i större än mini?

Påsarna är alltså blå, inte genomskinliga? Det är dåligt ljus på den som TS la upp.

Senast ändrad:
Hmm ja det skulle kunna vara något.... TS kanske provade klämma? Om det var lite knastrigt så kan det ha varit cannabis, weed, alltså löv och blomställningar.

Riktigt fint och dyrt i minipåse? Fast varför... kanske någon väldigt specifik målgrupp typ tonåringar :'(?

Tonåringar betalar väl inte extra för extra snygg förpackning ;)

Delar mitt inlägg, svar från säker källa. Alltså cannabisolja.

Är det ens olagligt? Beror väl iofs på halten av THC?
När jag var i Mexico brände jag sönder mig i solen. Då fick jag olja av en snubbe på stranden. Smorde mig i denna och dagen efter var det bortblåst, helt sjukt!

Är det ens olagligt? Beror väl iofs på halten av THC?
När jag var i Mexico brände jag sönder mig i solen. Då fick jag olja av en snubbe på stranden. Smorde mig i denna och dagen efter var det bortblåst, helt sjukt!
Det finns bägge delarna, laglig är jättedyr och inte lika koncentrerad.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Typexempel är säkerhetsprövning av något slag, men jag tänker att det är mer utbrett än så, därav den mer allmänna frågan. Med ”behövt”...
17 18 19
Svar
379
· Visningar
12 200
Senast: Angel
·
Samhälle Huuur kan det fortfarande vara en grej folk tänker vad gäller brott, oavsett om det gäller sexuella övergrepp, våld i nära relationer...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 097
Senast: anonymys22
·
Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
399
Senast: escodobe
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka