Bara för att du aldrig stött på det så betyder det inte att det inte existerar.
Fair enough men vem skulle orka göra det? I en sån liten liten påse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att du aldrig stött på det så betyder det inte att det inte existerar.
Detaljisterna eller något led tidigare för att maximera priserna, exempelvis.Fair enough men vem skulle orka göra det? I en sån liten liten påse?
TS la ju in bild på påsen? Det som ev. kan vara knark är väl det bruna (som knappast är LSD) som sticker upp ovanför det blå fältet?Hahah found it!!! @pepp
Google alltså.
Påsen i sig ser ut sådär!
http://smallplasticbaggies.com/images/1391925782970-686142876.jpeg
TS la ju in bild på påsen? Det som ev. kan vara knark är väl det bruna (som knappast är LSD) som sticker upp ovanför det blå fältet?
Detaljisterna eller något led tidigare för att maximera priserna, exempelvis.
Nej, jag menar det bruna som sticker upp på den nedre påsen (syns även lite igenom det blåa, en rektangel typ). Det är inget tryck.Menar du mönstret av den guldiga kungakronan som sticker upp? Det är ett tryck som finns på produktbilden jag länkade, sticker upp ovanför det blå på en del påsar.
Nej, jag menar det bruna som sticker upp på den nedre påsen (syns även lite igenom det blåa, en rektangel typ). Det är inget tryck.
Nämen alltså det skulle ju inte ens vara 5 gram? Jag vet inte vad detaljister är men jag har sett en del haschbitar mitt liv, ingen försäljare hade orkat med böket av att värma och tunnkavla för att kunna sätta i miniziplocs. Så dyrt är inte hasch.
Det finns påsar i olika format, eller är det ett speciellt märke på dom TS hittade? Tillverkas dom inte i större än mini?
Där ser man! Alltid lär man sig någonting nytt.Företaget jag köper av gör så, Silk Naturals.
Hmm ja det skulle kunna vara något.... TS kanske provade klämma? Om det var lite knastrigt så kan det ha varit cannabis, weed, alltså löv och blomställningar.
Riktigt fint och dyrt i minipåse? Fast varför... kanske någon väldigt specifik målgrupp typ tonåringar :'(?
Jag hade klasskompisar som på fullt allvar trodde att man blev full av att blanda albyl och Rose's Lime.
Delar mitt inlägg, svar från säker källa. Alltså cannabisolja.Visade bilden för en bekant som sa att det med största sannolikhet är canabinol-olja, det säljs på det sättet.
Delar mitt inlägg, svar från säker källa. Alltså cannabisolja.
Det finns bägge delarna, laglig är jättedyr och inte lika koncentrerad.Är det ens olagligt? Beror väl iofs på halten av THC?
När jag var i Mexico brände jag sönder mig i solen. Då fick jag olja av en snubbe på stranden. Smorde mig i denna och dagen efter var det bortblåst, helt sjukt!