Men jösses. Min spelande tomte som hänger i en gardinstång börjar spela om man rör vid benen. Men nu satt jag nedanför och bara råkade ställa ifrån mig sopptallriken lite onödigt och den började spela..Haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, så är det ju. Men surt att inte ta mig till stallet idag. Har tyvärr ingen bra snöbil heller, så säkrast att inte bege mig ut på vägarna än.Ja det förstår jag! Är väl inte ofta västkusten får snö och då är väl förberedelserna där efter med...
Om blottaren dyker upp får väl @tornblomma skicka en råttarme på denne! Går säkert förhandla med råttorna, hon dödar de inte om de tar hand om blottaren först och sen flyttar utTydligen en blottare som springer runt i Vasastan @tornblomma så du går nog säkrast i målarstudion!
Låter klokt av dig om än trist såklart!Jo, så är det ju. Men surt att inte ta mig till stallet idag. Har tyvärr ingen bra snöbil heller, så säkrast att inte bege mig ut på vägarna än.
Det är inte Törnis som fått nog av sin varma lägenhet då?Tydligen en blottare som springer runt i Vasastan @tornblomma så du går nog säkrast i målarstudion!
Det är inte Törnis som fått nog av sin varma lägenhet då?
Tydligen en blottare som springer runt i Vasastan @tornblomma så du går nog säkrast i målarstudion!
Alltså, vad är det ens?
Beror mest på hur läraren bemött andra vid frågor. Inte riktigt själva svaret på frågorna utan mycket babbel runtomkring som är helt irrelevant.Känner mig så korkad som inte fattar men har lite svårt för den läraren så vill helst inte fråga heller
Ja, jo, men… sill och sallad… Well, antar att det kan vara gottSill!
Det är gott. Prova!Ja, jo, men… sill och sallad… Well, antar att det kan vara gott
Edit. Googlade. Jag tvekar
Om du vill göra det lite mer festligt
Ja, jo, men… sill och sallad… Well, antar att det kan vara gott
Edit. Googlade. Jag tvekar
Om du vill göra det lite mer festligt
Okej, det tillkom information. Tvekar ändåSill!
Öh ja alltså också fint tärnad mandelpotatis, finhackad lök, massa kryddpeppar... en liten dash matlgningsgrädde på toppen. Ingen fattar hur gott detta är
Tror jag håller mig till plain sill och potäterNej det där såg inte så gott ut. Utvecklade mitt svar lite haha. Men jag gillar inte rödbetor så det går bort.
I min sillsallad jag käkar nu har jag vanligt salt sill. Men det är gott med matje i tex nubbesallad.
Tror jag håller mig till plain sill och potäter
Jag såg att det var samma antal så jag misstänker att det är samma skor. Och att man har helt enkelt klickat i kategori "kvinna" och "man" när de är egentligen för bägge könen.Tror det var samma, men mycket märkligt att dela upp det så!