Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så sjukt trött idag. Skulle inte tagit theralen... Huvudet är fullt med bomull, ögonen går i kors, jag skakar som om jag frös, och är yr. Finmotoriken funkar inte som den ska. Måste dessutom ringa chefen och lämna besked om nästa vecka. Ingen aning om var jag ska säga..

Bifogade filer

• F51B61CC-46BC-4A9D-BB81-A15D420BE2DE.webp
    F51B61CC-46BC-4A9D-BB81-A15D420BE2DE.webp
    103,1 KB · Visningar: 22
Ja, jo, men… sill och sallad… Well, antar att det kan vara gott 🤷‍♀️ 😅

Edit. Googlade. Jag tvekar 😬

Om du vill göra det lite mer festligt 🥳

Nej det där såg inte så gott ut. Utvecklade mitt svar lite haha. Men jag gillar inte rödbetor så det går bort.
I min sillsallad jag käkar nu har jag vanlig salt sill. Men det är gott med matje i tex nubbesallad och lite hackat ägg, massa gräslök och så att den ska vara sådär creamy.

Tror det var samma, men mycket märkligt att dela upp det så!
Jag såg att det var samma antal så jag misstänker att det är samma skor. Och att man har helt enkelt klickat i kategori "kvinna" och "man" när de är egentligen för bägge könen.
De hade dock lika gärna haft en "vuxen" eller "unisex" kategori. Men kläder delas ju upp i kön så de gör nog bara samma sak med skorna så att det blir likadant på hela hemsidan.
Det är vad jag tror iallafall :D

Försöker motivera mig till att städa lite, och lista ut vad som är fel på min kod, innan jag skall göra mig i ordning för att åka och äta mat någonstans. Med tanke på att jag typ har magkatarr så kan det bli en utmaning att hitta något att äta till middag beroende på vilken resturang sällskapet väljer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 896
· Visningar
51 466
Senast: Enya
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Svar
1 999
· Visningar
56 280
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII