Vad gör vi? Del CCVII

Man ställer in dom i ett skåp högt upp som inte används dagligen o sen vänta man tills någon på buke nämner chip.popcorn mm och ja just det! I mitt skåp fanns det popcorn. ostkrokar o parmesanchips, kom inte ens ihåg att jag köpt dom sistnämnda,
Våra är en kasse på golvet. Ingen mening att ställa in dem. Men nu handlade det om att någon hade snott dem för @bumpo

Finns inget andrahandsvärde i dom, jag försökte tom ge bort den.

Jo, jag vet. Är så sorgligt. 😔
Min mamma hade en stor vävstol som hon vävde mycket på förr men inte de senaste 10-20 åren. Förra året flyttade hon till mindre så då kunde den inte följa med. Jag la ut den som bortskänkes i en vävgrupp på Facebook och på en eftermiddag var det inte mindre än sex personer som hörde av sig. Så numera funkar det att ge bort 😊

Min mamma hade en stor vävstol som hon vävde mycket på förr men inte de senaste 10-20 åren. Förra året flyttade hon till mindre så då kunde den inte följa med. Jag la ut den som bortskänkes i en vävgrupp på Facebook och på en eftermiddag var det inte mindre än sex personer som hörde av sig. Så numera funkar det att ge bort 😊
Vad glad jag blir av att läsa det. 😊

🥶 det är över 19 grader men jag sitter insvept i en filt med varm tröja och byxor och tofflor. Ingen aning om varför jag fryser så.

Har ätit middag. Vuxenpoäng till mig!
Funderar på att borsta tänderna och krypa i säng. Senaste kvällarna har jag lagt mig ca 20:30-21:30, det är så skönt att ligga och vila och varva ner i några timmar. Iofs går jag upp flera gånger innan jag somnar men det gör inget.
Imorn har jag tvättid, känns segt men ska försöka iaf.
Måste öppna ett paket också, köpt nya gummistövlar, hoppas de passar. Hade presentkort på 1000 kr och de kostade 999 kr så hoppas verkligen att de passar!
Idag på ICA betalade jag delvis med sverigecheckar som jag vunnit på korsord. 💰 Har en på 200 kr kvar nu.
Ser på The bad skin clinic.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 480
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 257
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 705
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 970
Senast: Shaggy