Hejja Hejja?Tror jag ska värma en matlåda istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejja Hejja?Tror jag ska värma en matlåda istället
Man ställer in dom i ett skåp högt upp som inte används dagligen o sen vänta man tills någon på buke nämner chip.popcorn mm och ja just det! I mitt skåp fanns det popcorn. ostkrokar o parmesanchips, kom inte ens ihåg att jag köpt dom sistnämnda,Shit hur kan man glömma sånt?
Våra är en kasse på golvet. Ingen mening att ställa in dem. Men nu handlade det om att någon hade snott dem för @bumpoMan ställer in dom i ett skåp högt upp som inte används dagligen o sen vänta man tills någon på buke nämner chip.popcorn mm och ja just det! I mitt skåp fanns det popcorn. ostkrokar o parmesanchips, kom inte ens ihåg att jag köpt dom sistnämnda,
Finns inget andrahandsvärde i dom, jag försökte tom ge bort den.
Min mamma hade en stor vävstol som hon vävde mycket på förr men inte de senaste 10-20 åren. Förra året flyttade hon till mindre så då kunde den inte följa med. Jag la ut den som bortskänkes i en vävgrupp på Facebook och på en eftermiddag var det inte mindre än sex personer som hörde av sig. Så numera funkar det att ge bortJo, jag vet. Är så sorgligt.
Vad glad jag blir av att läsa det.Min mamma hade en stor vävstol som hon vävde mycket på förr men inte de senaste 10-20 åren. Förra året flyttade hon till mindre så då kunde den inte följa med. Jag la ut den som bortskänkes i en vävgrupp på Facebook och på en eftermiddag var det inte mindre än sex personer som hörde av sig. Så numera funkar det att ge bort
Wohoo och tack!Matlådan är värmd!
Tråkigt med dina ostbollar
Högst troligt var det jag som käkade upp dem eftersom sambon inte gillar och Marodören får max treVåra är en kasse på golvet. Ingen mening att ställa in dem. Men nu handlade det om att någon hade snott dem för @bumpo
Låter ju hmm … väldigt oseriöst …Jag såg annons från UU att de sökte personer till en forskningsstudie om ångest och depression. Vad man skulle göra? Jo bland annat sitta och titta på obehagliga bilder och få elstötar?!
Det lär som Venkman i Ghostbusters.Låter ju hmm … väldigt oseriöst …