Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fick nöja mig med lättsaltade och inte vickningschip som är favoriten. Jag vet att jag har tråkig chipssmak.Köpt hem chips, men de hade inte rätt sort
Vickningschips och olw cream cheese är de enda chipsen jag köper såatteh vi kan vara tråkiga ihopSå fick nöja mig med lättsaltade och inte vickningschip som är favoriten. Jag vet att jag har tråkig chipssmak.
Men så surt! Stackare.Ve och förbannelse. Jag gjorde verkligen allt som det stod. Drack mer än 4 liter laxabon, åt movicol, åt fiberfattig mat etc, etc. Men de kunde ändå inte göra koloskopin. Precis som @Enya sa. Sedan kläckte någon ur sig, ja diabetiker har det ibland svårare. Men kunde de inte sagt det innan så jag kunde dricka åtta liter och äta tre movicol och leva på buljong i en vecka?!
Gastrokopin gick iaf bra och jag har en inflammation som jag ska äta omeprazol för. De har tagit slemhinneprover som skickas till min läkare.
Jag vill inte göra det här igen. Annars var det väldigt skönt att somna och vakna igen och allt var över. Aldrig att jag kunnat göra det i vaket tillstånd.
Åh nej, vad synd! Det är verkligen inte ett svar man vill ha, speciellt inte när man har gjort allt rätt och riktigt! Slipper du göra om det eller blir det ett nytt försök ändå?Ve och förbannelse. Jag gjorde verkligen allt som det stod. Drack mer än 4 liter laxabon, åt movicol, åt fiberfattig mat etc, etc. Men de kunde ändå inte göra koloskopin. Precis som @Enya sa. Sedan kläckte någon ur sig, ja diabetiker har det ibland svårare. Men kunde de inte sagt det innan så jag kunde dricka åtta liter och äta tre movicol och leva på buljong i en vecka?!
Gastrokopin gick iaf bra och jag har en inflammation som jag ska äta omeprazol för. De har tagit slemhinneprover som skickas till min läkare.
Jag vill inte göra det här igen. Annars var det väldigt skönt att somna och vakna igen och allt var över. Aldrig att jag kunnat göra det i vaket tillstånd.
Åh nej, vad synd! Det är verkligen inte ett svar man vill ha, speciellt inte när man har gjort allt rätt och riktigt! Slipper du göra om det eller blir det ett nytt försök ändå?
Måste kännas skönt att få äta nu i alla fall!
Vad jag vet finns det två medel, ett som är på 4 liter att dricka, det du fick nu, och ett på 2 liter. Hoppas du får det andra Inte lika mycket att dricka åtminstone! Hoppas det går bra nästa gång!De mumlade något om att de skulle försöka igen och sätta mig på ett annat medel eller något sådant. Så jag antar att jag kommer hamna där igen vid någon tidpunkt.
Vad jag vet finns det två medel, ett som är på 4 liter att dricka, det du fick nu, och ett på 2 liter. Hoppas du får det andra Inte lika mycket att dricka åtminstone! Hoppas det går bra nästa gång!
Tänk positivt, du får sova dig igenom det En på jobbet berättade att hennes man skulle göra gastroskopi och här sövs man generellt inte heller, man kan ju få lugnande förstås, men jag tänker att så mycket lugnande ger de nog inte att man inte "är med mer", som jag tänker skulle krävas för mig
När jag gjorde min magoperation tänkte jag att "ska jag inte opereras?" Då var det redan gjort och jag sovit gott tydligen, och missat alltDet roliga är att jag tänkte att det inte fungerade och sa det till sköterskan som sa att jag vaknat upp
Min mage är knepig, bara det att jag inte behövde köpa movicol eftersom jag redan har det utskrivet på recept.