Hejja Hejja eller nått?Varit ute och shoppat på lunchen. Kom ut med ett nytt kikarsikte.
#ochjagsomvarfattigredaninnanlunchen
#åretsfattigastemånad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejja Hejja eller nått?Varit ute och shoppat på lunchen. Kom ut med ett nytt kikarsikte.
#ochjagsomvarfattigredaninnanlunchen
Hejja Hejja eller nått?
#åretsfattigastemånad
Tru dat!Alternativt "Det kostar att ligga på topp" eller "Ingen kommer ihåg en fegis"
Det kommer alltid finnas skit och jag är i alla fall glad över att jag leverJag har gått och lagt mig, men tankarna rusar i raketfart och jag kan inte sova. Tycker att mannen ska komma och lägga sig snart.
Vi hoppas på att kunna utöka familjen med en till liten människa Men så tänker jag på läget i världen, och vet varken ut eller in. Jag vet ju vad jag vill, samtidigt har jag ångest över den tid vi befinner oss i och osäkerheten kring vad som kommer att hända.
Jag tar hellre mer vinter nu än snö i mars och april som annars lär bli....höm hömRegn o lite blåsigt i skåne, varken jag eller hunden uppskattade det.
Måtte det bli vår snart! Jag hoppar gärna över resten av jan o hela feb.
Eller så åker jag hem för det ska vara bättre väder där dom närmaste veckorna.
Dem där har ringt sambon två gånger, bara lägga på.Det ringer
Detta är ett automatiskt meddelande från Klarna. X Kronor ar på väg att dras från sitt konto. För y tryck 1. För v tryck 2.
Jag la på.
Varför skulle en "automatsk röst" ringa mig om Klarna.
Knappast.
Bra agerat! Helt rätt att bara lägga på varje gång man misstänker en bluff.Det ringer
Detta är ett automatiskt meddelande från Klarna. X Kronor ar på väg att dras från sitt konto. För y tryck 1. För v tryck 2.
Jag la på.
Knappast.
Handlaren hade också en ny pangare som han visade. Till ett mycket bra pris. Så nu kanske jag måste köpa en sån också.Alternativt "Det kostar att ligga på topp" eller "Ingen kommer ihåg en fegis" Plus att vi vet ju att @Hermelin har ett beredskapslager hemma att äta sig igenom
Jag fick göra gastroskopi vaken utan lugnande. Och visst är det tufft och jäkligt obehagligt, men det går ju över rätt snabbt ändå. Jag skulle inte vilja ha lugnande om jag skulle behöva det igen, skönt att kunna köra hem själv.Vad jag vet finns det två medel, ett som är på 4 liter att dricka, det du fick nu, och ett på 2 liter. Hoppas du får det andra Inte lika mycket att dricka åtminstone! Hoppas det går bra nästa gång!
Tänk positivt, du får sova dig igenom det En på jobbet berättade att hennes man skulle göra gastroskopi och här sövs man generellt inte heller, man kan ju få lugnande förstås, men jag tänker att så mycket lugnande ger de nog inte att man inte "är med mer", som jag tänker skulle krävas för mig
Kollade numret som visade sig tillhöra en äldre (gammal) man i Skåne. Tror inte han ringt för Klarna.Det ringer
Jag la på.
Knappast.
Gjorde samma för några år sedan fick också "skäll" för att det var dåligt rensat trots att jag druckit extra från det. De lyckades göra det ändå och ärligt talat jag struntade i den surmulne läkaren som utförde.Ve och förbannelse. Jag gjorde verkligen allt som det stod. Drack mer än 4 liter laxabon, åt movicol, åt fiberfattig mat etc, etc. Men de kunde ändå inte göra koloskopin. Precis som @Enya sa. Sedan kläckte någon ur sig, ja diabetiker har det ibland svårare. Men kunde de inte sagt det innan så jag kunde dricka åtta liter och äta tre movicol och leva på buljong i en vecka?!
Gastrokopin gick iaf bra och jag har en inflammation som jag ska äta omeprazol för. De har tagit slemhinneprover som skickas till min läkare.
Jag vill inte göra det här igen. Annars var det väldigt skönt att somna och vakna igen och allt var över. Aldrig att jag kunnat göra det i vaket tillstånd.
Vi har olika uppfattningar om vad som är snabbt i så fall. Jag har genomgått en gång och aldrig mer, min kropp samarbetar inte, kräkreflexen går inte att koppla bort bara så där på mig. Så jag antar det är olika från person till person hur man upplever även detta? Å andra sidan, jag kör inte bil så¨kulle sätta mig på tåg eller buss i alla fall.Jag fick göra gastroskopi vaken utan lugnande. Och visst är det tufft och jäkligt obehagligt, men det går ju över rätt snabbt ändå. Jag skulle inte vilja ha lugnande om jag skulle behöva det igen, skönt att kunna köra hem själv.
Sökte ett jobb igår och idag är det dags att skriva ett nytt personligt brev. Får se hur det går Avskyr att skriva personliga brev.