Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt på dagen måste det väl vara ok att spela en stund även om grannarna är hemma?Funderar på om grannarna hunnit hem eller om jag kan spela fiol en liten stund till utan att det stör någon?
+2 på den!
Jag med!Sökte ett jobb igår och idag är det dags att skriva ett nytt personligt brev. Får se hur det går Avskyr att skriva personliga brev.
Jag har också hittat en ny pangare som jag skrivit upp på önskelistanHandlaren hade också en ny pangare som han visade. Till ett mycket bra pris. Så nu kanske jag måste köpa en sån också.
Du verkar ofta glömma bort prover och annat?fick just ett sms att jag har en tid bokad imorgon tio i nio på SöS till min diabetesläkare. Naturligtvis har jag totalt glömt bort att ta några prover, så det känns ganska meningslöst att gå dit. Men kommer trava iväg så jag kan träffa min nya läkare och säga, tja, hej? Om det är något som är fel på proverna kan du ringa upp mig.
Du verkar ofta glömma bort prover och annat?
Låter jobbigt!
Jag måste säga att jag har blivit väldigt mycket hjälpt av min To Do-app. Slipper ha allt i huvudet numera. Har olika listor för olika saker, lägger in påminnelser, osv. Men något sådant har du kanske redan?Det är så mycket att hålla reda på, just diabetes ombokade de och sedan var det helt borta i min lilla Nalle Pu hjärna. I övermorgon har jag ännu ett läkarbesök, tack och lov utan provtagning.
Jag måste säga att jag har blivit väldigt mycket hjälpt av min To Do-app. Slipper ha allt i huvudet numera. Har olika listor för olika saker, lägger in påminnelser, osv. Men något sådant har du kanske redan?
Samma här, skulle inte komma ihåg saker utan bra kalenderapp och påminnelser.Jag måste säga att jag har blivit väldigt mycket hjälpt av min To Do-app. Slipper ha allt i huvudet numera. Har olika listor för olika saker, lägger in påminnelser, osv. Men något sådant har du kanske redan?
Nä herregud. Det är nått varje dag typ + sambons schema...Samma här, skulle inte komma ihåg saker utan bra kalenderapp och påminnelser.
Jag läste det fetade som To Go-app och funderade på hur Västtrafik kunde hjälpa till med sånt..Jag måste säga att jag har blivit väldigt mycket hjälpt av min To Do-app. Slipper ha allt i huvudet numera. Har olika listor för olika saker, lägger in påminnelser, osv. Men något sådant har du kanske redan?