Har sett på första åket i dagens slalom. Funderar på om jag ska ta något gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg förpackningen i diskhon + kallt vatten, tinar snabbare då.Väntar på att min entrecote ska tina. Varför tog jag inte ut den innan jag gick och la mig?!
Du har ingen kalender?Det är så mycket att hålla reda på, just diabetes ombokade de och sedan var det helt borta i min lilla Nalle Pu hjärna. I övermorgon har jag ännu ett läkarbesök, tack och lov utan provtagning.
Åh, det är det första jag ska laga om jag får nya insulinproducerande öarJag steker pannkakor
Känns som jag snart är den enda som inte lyssnar på ljudböcker utan föredrar riktiga böcker! Fast jag antar att du lyssnar mycket medans du jobbar? Skulle inte fungera för mig, så den tiden lägger jag hellre på en riktig bok.Jag fick precis förra årets summeringsmail från Audible.
Jag har visst lyssnat på bok i appen VARJE DAG under hela 2024 och är med i den exklusiva 365-klubben.
233 titlar!
Jag älskar en riktig bok men känner knappt att jag har tid längre, och jag skulle mycket riktigt inte klara mig igenom arbetsdagarna om jag inte fick lyssna på bok samtidigt. Gud så trist!Varit och slängt sopor och till tvättstugan med fåntratt, varulven sov så han fick vara hemma, men vem mötte oss i dörren? Som tur var bara att sätta på kopplen igen och gå en kvällsrunda med bägge.
Känns som jag snart är den enda som inte lyssnar på ljudböcker utan föredrar riktiga böcker! Fast jag antar att du lyssnar mycket medans du jobbar? Skulle inte fungera för mig, så den tiden lägger jag hellre på en riktig bok.
Varit och slängt sopor och till tvättstugan med fåntratt, varulven sov så han fick vara hemma, men vem mötte oss i dörren? Som tur var bara att sätta på kopplen igen och gå en kvällsrunda med bägge.
Känns som jag snart är den enda som inte lyssnar på ljudböcker utan föredrar riktiga böcker! Fast jag antar att du lyssnar mycket medans du jobbar? Skulle inte fungera för mig, så den tiden lägger jag hellre på en riktig bok.
Jag får domen den 29/1 när jag ska på återbesök. Undrar om jag egentligen tål paracetamol, mått ganska dåligt tidigare idag så jag kör nog på med acetylsalicylsyra dagtid och tar resten när jag ska sova. De nya smärtstillande verkar funka även om jag inte märker av någon dåsighet, de flesta preparat verkar fungera ganska dåligt på mig.Jag gillar också riktiga böcker, även om mina ögon är så kassa att jag läser på e-läsare/dator/platta istället. Ljudböcker har aldrig fungerat för mig.
Hur mår din fot?