Vad gör vi? Del CCVII

Åkte tidigare till jobbet till slut, så lagt några timmar på att gå igenom alla symaskiner. Skönt att veta att de funkar som de ska. En lektion, kändes som fyra pga stök, och möten hela em. Nu sopslut!

Har huvudvärk, känner mig helt slut och funderar på om jag ska lägga mig och vila en stund eller kämpa på och lägga mig tidigt ikväll istället. Idag har varit en sådan där dag då det känts tufft att bara existera. Började ändå dagen med en hyfsat positiv känsla och attityd men sedan har det bara gått utför. Saker har krånglat, jag har tappat och spillt saker parti och minut (tappade samma smörkniv tre gånger, till exempel...), gjort flera misstag på jobbet och det har bara varit jäkligt motigt i största allmänhet, helt enkelt. Har bokat in ett träningspass om drygt en timme och hoppas att mina fina träningskompisar kan hjälpa till att höja mitt humör lite.

Hemma efter en kaotisk eftermiddag på jobbet utrymningslarm, polis, brandkår på plats. Klartecken att återgå efter en timme. Jobbade en kvart nytt utrymningslarm. Då gav jag upp och gick hem. Fick inte med mig dator så kan inte ta igen någon förlorad tid. Får alltid lite stresspåslag vid larm individuellt hur man reagerar såklart. Men med en brand i bagaget på 90-talet så vet jag att det kan vara allvarligt OM det brinner.

Det blåser storm och är isgata. Och det värsta är att de inte drog av slasket när det var plusgrader så det är inte bara is utan knagglig is.
Drog min gräns där och cyklade 40 min hos päronen istället.
Nu smakade kaffet gott.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 475
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 965
Senast: Shaggy