Vad gör vi? Del CCVII

Plusgrader! Hoppas att det blir tillräckligt för att det ska börja töa.
Ätit frukost och druckit två koppar kaffe.
Måndag i hela mig. Men det brukar bli bra när man har kommit igång.

Känner mig anti idag. Mycket för att jag bara har en lektion på schemat och därför MASSOR med dötid. Imorgon är det dock värre, även då bara en lektion - som de lagt från 14.30-15.45. Med 2h arbetstid. = sonen måste gå svinlänge på fritids medan jag ska gå hemma och vänta hela j*vla dagen på att få jobba mitt pass, i vetskapen om att han är ledsen och inte mår bra av att vara där. :cautious: :mad:

Nå, måndag idag. Funderar på att åka in direkt när jag lämnat sonen, känns nästan onödigt att åka hem emellan.

Är så less på min kropp. Har varit uppe och ätit fyra ggr i natt, var fortfarande obehagligt vrålhungrig innan frukost. Nu efter så känner jag mig fortfarande inte helt mätt. Vafan händer? :arghh:

På jobbet. Bygger en ny checklista inför ett projekt, ska få in så mycket som möjligt på så få papper som möjligt. Än så länge går det bra, men jag är inte ens halvvägs genom originallistan..

Annars är det lugnt på jobbet.

Hemmakontoret har öppnat för veckan. Det är kallt, mörkt och snöigt. Det är första femdagarsveckan på länge. Jag har egentligen inte en enda särskilt inspirerande uppgift i veckan. Men å andra sidan så tillbringade jag helgen på spa i skärgårdsmiljö. Så det jämnar ut sig.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 472
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 700
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 965
Senast: Shaggy