Finns inget andrahandsvÀrde i dom, jag försökte tom ge bort den.Men oj!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inget andrahandsvÀrde i dom, jag försökte tom ge bort den.Men oj!![]()
Jo, jag vet. Ăr sĂ„ sorgligt.Finns inget andrahandsvĂ€rde i dom, jag försökte tom ge bort den.
Varför inte. Sourcream and onionglass var himla gott med pÀronglass o sirap tyckte jag förrSitter och doppar grÀddfil och lökchips i B&J glass. VÀldigt gott![]()
Allt gott Àr gott tillsammans. Gammalt ordsprÄk pÄ mitt jobb.Sitter och doppar grÀddfil och lökchips i B&J glass. VÀldigt gott![]()
SÄ santAllt gott Àr gott tillsammans. Gammalt ordsprÄk pÄ mitt jobb.
Det lÄter som att det kanske skulle vara gottVarför inte. Sourcream and onionglass var himla gott med pÀronglass o sirap tyckte jag förr![]()
Har inte Àtit det pÄ flera Är nu men nÄtt mamma, jag och brorsan gÀrna Àt förrDet lÄter som att det kanske skulle vara gott
Ăr det nu jag ska berĂ€tta att jag sĂ„ga ner min vĂ€vstol o anvĂ€nde den i kaminen![]()
Ăhhh pappa har tre stycken i kĂ€llaren. Dock isĂ€r plockade sĂ„ tar ingen plats.Inte helt ovanligt, det hĂ€nde flera gĂ„nger under min uppvĂ€xt nĂ€r pappa inte lyckats sĂ€lja dem pĂ„ auktion och de som lĂ€mnat in dem inte ville hĂ€mta dem
De Àr helt enkelt för stora och otympliga för moderna boenden. Fast vi har faktiskt en vÀvstuga i byn för de som vill hÄlla pÄ![]()
Ă hhhha inte, en dĂ„lig dag kanske det blir du som ska bĂ€ra ut dom, dom vĂ€ger en del o det Ă€r massor med pinnar o andra pryttlar till domĂhhh pappa har tre stycken i kĂ€llaren. Dock isĂ€r plockade sĂ„ tar ingen plats.
Nej, just i det hĂ€r lĂ€get skulle jag nog hĂ„lla tyst om det...Ăr det nu jag ska berĂ€tta att jag sĂ„ga ner min vĂ€vstol o anvĂ€nde den i kaminen![]()
Samma med piano. Vi lÀt vÄrt piano följa med förra huset nÀr vi sÄlde, eftersom vi inte har plats i det nuvarande. Tack och lov ville nya Àgaren ha pianot!!Finns inget andrahandsvÀrde i dom, jag försökte tom ge bort den.
Jag har redan burit dit dem. Delarna vÀger inte mycket. MÄnga pinnar ja. Men del för del vÀger inte mycket...à hhhha inte, en dÄlig dag kanske det blir du som ska bÀra ut dom, dom vÀger en del o det Àr massor med pinnar o andra pryttlar till dom
-11 grader hÀr... Det kÀnns dock inte hysteriskt kallt eftersom det Àr sÄ torrt och vindstilla!MÄste inom stallet och ge hÀstarna varmvatten innan jobbet och sÄ mÄste jag tanka bilen. -7.