Vad gör vi? Del CCVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Efter en hĂ€rlig helg med vintervĂ€der 😍 och nu ikvĂ€ll 16-17 grader kallt nĂ€r vi tillsammans kvĂ€llsfodrade hĂ€starna Ă€r det hög tid att sova, godnatt pĂ„ er â­ïžđŸŒ™.

• Gilla
Reactions: Sel
Är det nu jag ska berĂ€tta att jag sĂ„ga ner min vĂ€vstol o anvĂ€nde den i kaminen 🙈

Inte helt ovanligt, det hÀnde flera gÄnger under min uppvÀxt nÀr pappa inte lyckats sÀlja dem pÄ auktion och de som lÀmnat in dem inte ville hÀmta dem :D

De Àr helt enkelt för stora och otympliga för moderna boenden. Fast vi har faktiskt en vÀvstuga i byn för de som vill hÄlla pÄ :up:

Inte helt ovanligt, det hÀnde flera gÄnger under min uppvÀxt nÀr pappa inte lyckats sÀlja dem pÄ auktion och de som lÀmnat in dem inte ville hÀmta dem :D

De Àr helt enkelt för stora och otympliga för moderna boenden. Fast vi har faktiskt en vÀvstuga i byn för de som vill hÄlla pÄ :up:
Ähhh pappa har tre stycken i kĂ€llaren. Dock isĂ€r plockade sĂ„ tar ingen plats.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Vi Àr i fÀltkontoret och kisse har tom egen sÀng. LÄÄng kisse!
79 80 81
Svar
1 608
· Visningar
46 632
  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 067
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Vi har chillat pÄ soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 649
Senast: Mia_R
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det Àr nÄgot som lÄter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 582
Senast: tanten
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• UppdateringstrĂ„d 31
  • AkvarietrĂ„den V