Jag tänkte på gastenMenar du gÄsten eller spöket... ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte på gastenMenar du gÄsten eller spöket... ?!
Jag använder kulör tvätt till allt istället. Vittvättmedel har jag aldrig använt.Fasiken, glömde färgtvättmedlet + ett par byxor. Blev så trött på allt att jag hällde i vittvättmedel, vilket man tydligen inte ska göra. Jaja, gjort är gjort. Får se hur blekt det blir. Ingen katastrof så, urtvättade t-shirts, ett par gamla jeans, sockar (iofs svarta) och en kofta. Också gammal.
Någon annan som tvättat med vittvättmedel?
Det brukar jag också göra.Jag använder kulör tvätt till allt istället. Vittvättmedel har jag aldrig använt.
Min mamma hade en jättefin vävstol när jag var mindre. Ibland skulle jag vilja lära mig.Känner ett starkt behov av att väva.. Men det får vänta, imorgon blir det till att äntligen hänga i silversmidet igen.
Jag med!Min mamma hade en jättefin vävstol när jag var mindre. Ibland skulle jag vilja lära mig.
Gå kurs!Jag har en vävstol men jag vet inte hur man trär den eller vad heter det när man sätter upp ny varp
Tanken finns tid och ork är det lite sämre med just nuGå kurs!
Jag tänkte på gasten
Min mamma hade en jättefin vävstol när jag var mindre. Ibland skulle jag vilja lära mig.
Här säljer second hand har jag sett...Tanken finns tid och ork är det lite sämre med just nu
Och jag har inga mattrasor att väva av heller
Mattrasor?Här säljer second hand har jag sett...
Japp.Mattrasor?
Suveränt det är väl smart textilåtervinningJapp.
Men oj!Är det nu jag ska berätta att jag såga ner min vävstol o använde den i kaminen