Vad gör vi? Del CCVII

Haft en fantastiskt fin dag vid sjön idag med mina päron. Varm choklad är orimligt gott ju!
1000002160.webp

Konstaterar att jisses så varmt det blev av solen som lyste rakt in i sovrummet när jag grejade där och när den gått ner är det plötsligt nästan 10 minus. Hade gärna fått fortsätta istället för väderomslag men men. Konstaterar också att jag var dåligt uppmärksam i affären när jag tänkte att revbensspjäll, majskolv och coleslow från Texas Longhorn blir gott till middag...Mmmm chili peppar, brinner i käften 😝😂.

Trött och kall skulle jag bara tömma skottkärran så skulle vi åka hem sen. Då såg jag en av stallets hästar lös utanför hagen :banghead: märrjäkeln hade sprängt staketet IGEN. Så det var bara att ringa stallägaren och sen pulsa ut i snön med grimma och fånga häst. Och efter det hjälpa till att laga hage. Suck.

Vi vaknade for att Emma-Sue hade kissat pa sig, hon gravde pa madrassen och det luktade inte gott i sovrummet. :cautious: Nu nar madrass overdraget och spjalsangs madrassskyddet jag har under tvattat och torkat. :angel: Praktiskt att vara beredd pa det mesta.:D

Det blev en nagot hastig uppvakning for mig som normalt tillbringar forsta timmen I en halvsovande state. Nu ar mitt tea nastan ur drukit, Jag har borjat fundera pa vad jag ska gora pa morgonen i dag innan barn och barnbarn kommer, och har konstaterat att det verkar som de nya medicinerna fungerar bra.
Life is good!

Skulle sett Interstellar idag på IMAX men projektorn gick sönder, så spelningen av filmen blev inställd, lite snopet men shit happens. 😅 Blev en promenad och en kopp varm choklad istället.

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 467
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 245
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 960
Senast: Shaggy