Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte den som det är en massa föroreningar i?Passa på att köpa himalayasaltsten på biltema när vi ändå var inne i stan en sväng. En något äldre karl i kassan fråga om det är till häst, om de med behöver det, han var lite förvånad.
Visste jag inte ?!?Är det inte den som det är en massa föroreningar i?
Nja, det är väl inte mer föroreningar där än i annat salt.Visste jag inte ?!?
Nä såvitt jag vet såNja, det är väl inte mer föroreningar där än i annat salt.
Jo, vanligt salt utvinns på saltanläggningar genom indunstning, himalayasalt bryts i gruvor och kan innehålla föroreningar och tungmetaller.Nja, det är väl inte mer föroreningar där än i annat salt.
Vid tester som gjorts så innehåller himalayasalt (dvs mestadels pakistanskt bergssalt som bryts under ganska kassa villkor) endast försumbara mängder nyttiga mineraler och försumbara mängder gifter. Så det är ungefär som vilket annat salt som helst.Nä såvitt jag vet så
Åh! Vad pluggar du?Huvudet snurrar med en läxa. 3 till 10 års odlingsplan inkl ek kalkyl, jordanalys och så vidare. Hjärnan går på högtryck.
Sändningen började 14 på play, så du vetSka gå och köpa nåt gott att äta till hoppningen kl 16.
Fast kommer väl att äta upp det innan det börjar.![]()