Vad gör vi? Del CCVII

Dammsugit och städat lite grann i huset. Sen blev det en promenad med hunden, och jag kan konstatera att min nya dunjacka är väldigt varm :up: Ska äta lunch, bara sambon kommer in från verkstaden, sen ska vi åka till Ikea och köpa garderober.

En dag i backen blev de!
Messenger_creation_A6915A85-78A9-4B66-9A84-26B22527D5A8.webp

Passa på att köpa himalayasaltsten på biltema när vi ändå var inne i stan en sväng. En något äldre karl i kassan fråga om det är till häst, om de med behöver det, han var lite förvånad 😄.

Helt underbart vinterväder idag 😍❄️. Men idag är pållan ute på promenad utan mig (har insläpp och kvällsfodring idag 😊) medan jag passade på att följa med älsklingen till stan i ett par ärenden innan jag fortsätter plocka undan julen. Plockade ner från pållans box häromdagen, igår åkte julgranen ut, idag plockas tomtar och julpynt undan. Juldukar, juleljus och julgardinerna får dock vara kvar lite till 😊. Och den fina enhörningen är ju inget typiskt jul jag fick av @Diabetikern får hänga med en hästsko över kryddskåpet i köket :)

Har fortfarande inte läst ikapp i tråden. Orkar inte.
Vaknade tidigt idag, när jag skulle ta morgonmedicinerna så var burken tom, hade redan tagit dem.
Kl var typ 7:30. Kände mig trött efter igår så skulle slumra lite till. Vaknade 12:45 men behövde lite till så somnade om. Drömde att jag dammsög men behållaren blev inte full, visade sig att jag inte hade nån behållare på dammsugaren så allt hade åkt igenom bara …
Jag som kände mig så nöjd över att dammsuga.
Sen vaknade jag och nu har jag nog sovit klart. 🤔
Glömde äta frukost i morse så åt nyss frunch.
Ser på Alla mot alla.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 467
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 244
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 959
Senast: Shaggy