Vad gör vi? Del CCVII

Jag har äntligen vaknat på riktigt, efter den värsta sömnparalysen jag någonsin upplevt.

Först trodde jag att jag var vaken och att allt var "på riktigt". Jag hade ett stort bråk med mannen, och när jag satt vid köksbordet och bröt i hop kände jag att nej, det här var inte äkta, det var en dröm. Jag försökte vakna, bara för att hamna i en ny loop av att drömma realistiskt för att sedan inse att det var en dröm, och försöka vakna. Gång på gång på gång, med kortare tid för att veta att jag drömde för varje gång. Jag försökte med allt för att vakna "på riktigt", men det var helt omöjligt!

Till slut var det lilla valpen som satt vid dörren och pep som väckte mig på riktigt :heart

-13, blä!
Får trösta mig med att det är spått plusgrader till veckan.
Drömt mkt störiga drömmar.
Ätit macka och dricker kaffe.
Ska jogga men ska se om det kan bli lite mildare.

Är det magiskt eller
IMG_0462.webp

Vilken OTROLIGT vacker morgon :love:! Nä, jag gillar inte att kliva upp kl 6, dra på mig kläder och släppa ut hästarna. Men när man kommer ut till lite snö, vindstilla, månljust och stjärnklart kan man inte låta bli att dra efter andan.... :) Minus 6 grader, men kändes mycket varmare än igår och förrgår när vinden ven!
Underbart 😍. Här är ca 6 minus med och solen glittrar härligt i snön 😍. Och solen börjar redan värma på lite granna allt så vi lär inte behöva elda lika mycket idag (och dra för en gardin, vill inte gärna ha solen i ögonen när jag äter frukost 😄.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 466
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 244
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 957
Senast: Shaggy