Vad gör vi? Del CCVII

Kom han ut på nått sätt?
Fin utsikt fran rummet. Fick ni ut gasten?
Jadå, jag låste upp alla fönster som gick att öppna, lämnade dem på vid gavel och satte en Do Not Disturb - skylt på dörren. Typ tjugo minuter senare gick jag tillbaka och då hade pippi hittat ut igen. :)
Det är så högt i tak att det inte är värt att jaga.

Efter ikea så lämnade vi av allt hemma och åkte och veckohandlade. Kom hem för en stund sedan och vi har monterat de två fåtöljerna vi köpt, blir bra att sitta framför kaminen. :up: Bara garderoberna kvar, får se om vi orkar dessa i dag eller om vi får ta det i morgon.

Fasiken, glömde färgtvättmedlet + ett par byxor. Blev så trött på allt att jag hällde i vittvättmedel, vilket man tydligen inte ska göra. Jaja, gjort är gjort. Får se hur blekt det blir. Ingen katastrof så, urtvättade t-shirts, ett par gamla jeans, sockar (iofs svarta) och en kofta. Också gammal.

Någon annan som tvättat med vittvättmedel?

Fasiken, glömde färgtvättmedlet + ett par byxor. Blev så trött på allt att jag hällde i vittvättmedel, vilket man tydligen inte ska göra. Jaja, gjort är gjort. Får se hur blekt det blir. Ingen katastrof så, urtvättade t-shirts, ett par gamla jeans, sockar (iofs svarta) och en kofta. Också gammal.

Ja, ofta? Det blir rent?

De blir nog inte blekta alls.

Jag vill ha nya glasögon. Det är inget fel på de jag har, men jag gillar att byta. Nu får jag massor med reklam för en sida som heter Firmoo och inte verkar helt seriös. Men oj vilka roliga bågar de har!

Otroligt vackert ute i kväll! :love:

Klart, kallt, snö och nästan fullmåne. Månen lyste upp över åkrar och hagar, så att man såg nästan lika bra som på dagen. Jag stod en stund och bara njöt :love: Från och med i morgon blir det plusgrader, så det gäller att passa på att njuta nu,

Otroligt vackert ute i kväll! :love:

Klart, kallt, snö och nästan fullmåne. Månen lyste upp över åkrar och hagar, så att man såg nästan lika bra som på dagen. Jag stod en stund och bara njöt :love: Från och med i morgon blir det plusgrader, så det gäller att passa på att njuta nu,
Gör samma här 😍

• Gilla
Reactions: MML

Ja här ändras inte tvättmedel pga färger.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 467
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 246
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 960
Senast: Shaggy