Kan ni hitta den oväntade gäst jag stötte på i ett av mina rum på jobbet idag?
Visa bifogad fil 160607
Fin utsikt fran rummet. Fick ni ut gasten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ni hitta den oväntade gäst jag stötte på i ett av mina rum på jobbet idag?
Visa bifogad fil 160607
Kom han ut på nått sätt?
Jadå, jag låste upp alla fönster som gick att öppna, lämnade dem på vid gavel och satte en Do Not Disturb - skylt på dörren. Typ tjugo minuter senare gick jag tillbaka och då hade pippi hittat ut igen.Fin utsikt fran rummet. Fick ni ut gasten?
Vilket underbart fönster!Kan ni hitta den oväntade gäst jag stötte på i ett av mina rum på jobbet idag?
Visa bifogad fil 160607
Menar du gÄsten eller spöket... ?!Fin utsikt fran rummet. Fick ni ut gasten?
Ja, ofta? Det blir rent?Fasiken, glömde färgtvättmedlet + ett par byxor. Blev så trött på allt att jag hällde i vittvättmedel, vilket man tydligen inte ska göra. Jaja, gjort är gjort. Får se hur blekt det blir. Ingen katastrof så, urtvättade t-shirts, ett par gamla jeans, sockar (iofs svarta) och en kofta. Också gammal.
Någon annan som tvättat med vittvättmedel?
De blir nog inte blekta alls.Fasiken, glömde färgtvättmedlet + ett par byxor. Blev så trött på allt att jag hällde i vittvättmedel, vilket man tydligen inte ska göra. Jaja, gjort är gjort. Får se hur blekt det blir. Ingen katastrof så, urtvättade t-shirts, ett par gamla jeans, sockar (iofs svarta) och en kofta. Också gammal.
Våra spöken är permanenta boende, dem kastar vi inte ut.Menar du gÄsten eller spöket... ?!
Jag ska också ha medarbetarsamtal med min närmsta chef men alltså jag känner mestFörbereder mig inför medarbetarsamtal på jobbet i början av veckan.
Gör samma härOtroligt vackert ute i kväll!
Klart, kallt, snö och nästan fullmåne. Månen lyste upp över åkrar och hagar, så att man såg nästan lika bra som på dagen. Jag stod en stund och bara njöt Från och med i morgon blir det plusgrader, så det gäller att passa på att njuta nu,
Ja här ändras inte tvättmedel pga färger.Fasiken, glömde färgtvättmedlet + ett par byxor. Blev så trött på allt att jag hällde i vittvättmedel, vilket man tydligen inte ska göra. Jaja, gjort är gjort. Får se hur blekt det blir. Ingen katastrof så, urtvättade t-shirts, ett par gamla jeans, sockar (iofs svarta) och en kofta. Också gammal.