Registrera domännamn + webhosting?

bettysmatte

Trådstartare
Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och utan att det blir superkrångligt. Det ska vara lätta att uppdatera sidan, utan att behöva gå kurser för att förstå hur man ska göra. Vart vänder jag mig?

Jag har använt Wix.com, då fanns massor av färdiga mallar och det var otroligt lätt att uppdatera och se förhandsvisningar innan man publicerade. Osäker på vilken webhosting vi använde oss av dock.

Jag använder egensajt.se, extremt mycket billigare än one.com och liknande. Både för adress och hotell.

Mallarna är jättefina, men det gäller att du är lite datakunnig för att kunna navigera deras sida och fixa med saker. Den är inte helt intuitiv.

DMa mig om du vill ha min adress och kolla, min är gjord med mall men egen grafik.

Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och utan att det blir superkrångligt. Det ska vara lätta att uppdatera sidan, utan att behöva gå kurser för att förstå hur man ska göra. Vart vänder jag mig?

Jag använder manufrog för det då kan du bygga din site i till exempel WordPress. Jag har tidigare drivit ett forum och då haft det på manufrog. Valde de igen för att det är en så himla bra support om något strular tekniskt. Snabb och bra hjälp. Sen kunde jag lägga min sajt på server i EU. Kostar några kronor till per månad jämfört med att ha den USA-baserad men värt det tycker jag. Särskilt med en instabil (enligt min mening) ledare vid makten i USA.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: MiaMia
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
725
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 940
Senast: Johanna1988
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 091
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka