Oj så pass. Brorsans sambo har 36-37 beroende på sko såklart, men oftast 36Jag har stl 35, svårt då Blir möjligtvis ”kids”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så pass. Brorsans sambo har 36-37 beroende på sko såklart, men oftast 36Jag har stl 35, svårt då Blir möjligtvis ”kids”
Det där påminner mig om de rejäla vintrarna vi hade förr....Hur läskigt jag tyckte det var att knappt ta sig uppför backen till mormor och morfar och bilen ibland började kana baklänges. Kommer ihåg att jag blev så skraj som liten av det att en av gångerna hämtade mostrarna mig med pulka . Men det här var längesen men minnen såklart av rejäla vintrarMer snö inatt och jag funderar på om jag vågar åka till stallet. Igår var det verkligen nära att jag inte tog mig upp för sista backen med bilen..
Mycket! Vore lämpligare att helt enkelt dela upp i färger om det är det som är skillnaden. Det är det ju oftast.Tror det var samma, men mycket märkligt att dela upp det så!
Åh det är det jag mest ser fram emot när det är dags för ny bil. Att den blir varm snabbt. Vår börjar bli lite till åren och den är varm och skön lagom till jag är framme i stallet och det är dags att kliva urSådär. Lämnat in bilen. Fick en subaru laddhybrid som lånebil under dagen. Lite ovant med en bil som har startknapp och där det mesta sker på en skärm
Men den var VARM så jag njöt hela vägen hem.
Hoppas min bil är varm den med när jag hämtar den. Det är lite påfrestande med en bil utan fungerande värme när det är minus 10-15
Jag hade den inlämnad i våras men då påstod de att värmen inte var paj. Nu går det inte att missa.
När jag försöker få svar från en doktor på jobbet är det bästa att ta pappret, skriva frågan med stora bokstäver och lägga på tangentbordet. Funkade igår. Nästan…Alltså, jag har frågat HR om en sak i tre veckor. Har skickat frågan en gång i veckan. Börjar tröttna rejält. Mitt förtroende för HR är på minus nu, det kan inte vara så att de inte kan svara på en enkel fråga.
Åh jag älskar min förmånsbil. Jag har en app i telefonen där jag både kan starta värmaren i bilen (så jäkla klockrent att komma ut till en varm, isfri bil på morgonen!) och även kyla ner den under varma sommardagar. Det är ett mysterium hur jag kunnat leva utan såna finesserÅh det är det jag mest ser fram emot när det är dags för ny bil. Att den blir varm snabbt. Vår börjar bli lite till åren och den är varm och skön lagom till jag är framme i stallet och det är dags att kliva ur
Ja det är fasen underskattade finesser. Hade så på vår förra bil men sen bytte vi ner oss och gissa om vi saknar det Nästan allra mest det isfria. Herregud så praktiskt det är.Åh jag älskar min förmånsbil. Jag har en app i telefonen där jag både kan starta värmaren i bilen (så jäkla klockrent att komma ut till en varm, isfri bil på morgonen!) och även kyla ner den under varma sommardagar. Det är ett mysterium hur jag kunnat leva utan såna finesser
Ja det är fasen underskattade finesser. Hade så på vår förra bil men sen bytte vi ner oss och gissa om vi saknar det Nästan allra mest det isfria. Herregud så praktiskt det är.
Åååååh jaaOch rattvärme
Jag har ju bott i Norrland i 25 år, så van vid riktiga vintrar. Men där är de bättre på att både ploga och köra bil. Här är det sämre..Det där påminner mig om de rejäla vintrarna vi hade förr....Hur läskigt jag tyckte det var att knappt ta sig uppför backen till mormor och morfar och bilen ibland började kana baklänges. Kommer ihåg att jag blev så skraj som liten av det att en av gångerna hämtade mostrarna mig med pulka . Men det här var längesen men minnen såklart av rejäla vintrar
Så har jag till min bil också, så skönt!Åh jag älskar min förmånsbil. Jag har en app i telefonen där jag både kan starta värmaren i bilen (så jäkla klockrent att komma ut till en varm, isfri bil på morgonen!) och även kyla ner den under varma sommardagar. Det är ett mysterium hur jag kunnat leva utan såna finesser